Zalando – czy zakupy tutaj są opłacalne? Wasze opinie

Strona zalando.pl
Strona zalando.pl

[kkstarratings]Zalando jest sklepem internetowym, który w swojej ofercie ma głównie obuwie i odzież. Właścicielem serwisu jest przedsiębiorstwo Zalando GmbH, które swoją siedzibę ma w Berlinie. Marka została założona przez Roberta Gentza oraz Davida Schneidera pięć lat temu w Niemczech.

Po prowadzeniu przez rok działalności firma rozpoczęła działalność na rynku międzynarodowym. Najpierw sklepy firmy pojawiły się na rynku austriackim, rok później na rynku holenderskim i francuskim. Następnie w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Finlandii i innych. W Polsce Zalando pojawiło się w 2012 roku.

Firma zatrudnia tysiąc pracowników. W Polsce firma ma w ofercie sto tysięcy produktów tysiąca różnych marek np. Addidas, Ecco, Gabor, Energie, Puma, Umbro, Vero Moda i inne. Grupą docelową marki są kobiety, ale stopniowo rozszerzana jest oferta dla mężczyzn.

Sklep ma w swoim asortymencie ponad dwadzieścia tysięcy modeli obuwia min. baleriny, szpilki, kozaki, botki, oksfordki, obuwie outdoor, tenisówki, obuwie sportowe, czółenka, sandały, klapki i inne. Ponadto w ofercie sklep ma również odzież.

Kobiety mogą wybierać spośród: sukienek, spódnic, spodni, swetrów, tunik, bluzek, żakietów, okryć wierzchnich, bielizny i innych. Natomiast w ofercie dla panów są: koszule, spodnie, swetry, bluzy T-shirty i inne. Zalando ma również dla swoich klientów odzież, obuwie oraz inne akcesoria sportowe.

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 2]

Zalando.pl - opinie z forum:

  1. Jak wrażenia? Ile czasu czeka się na wysyłkę?

    1. Czy jest ktoś robiący zakupy na zalando? Czytałem sobie opinie o tym sklepie, ale one wyglądają mi na średnio wiarygodnei dlatego pytam czy się opłaca tam kupować czy to po prostu oszustwo i dostaje się nieorygilane ciuchy?

      1. Osobiście zamówiłam już ok.30 rzeczy z Zalando i nie spotkałam się z żądny problemem dotyczącym sklepu a zdarzyło już mi się robić zwroty, reklamacje itp. I z niczym nie było problemu

      2. Witam zakupy na Zalando robię już parę lat i jak do tej pory wszystko jest ok.Rzeczy są ładne nowe a jak rozmiar nie pasuje dokonuję zwrotu i otrzymuję zwrot pieniędzy.Zcałego serca polecam zakupy w tym sklepie.
        Ania

    2. Sa oryginalne rzeczy , jest problem inny . Ktoś kradnie przesyłki zwrotne moje , zginęły 2 zwroty jedna paczka rzekomo doszła pusta 1,24kg wychodząc z magazynu Dhl , z drugiego mojego zwrotu wyjęte 2 rzeczy paczka tez ważyła 1,5 kg nie było w niej rzeczy . Zalando umywa ręce pisze ze decyzja jest nieodwracalna i nie podważalną.

      1. Witam,mam tak samo,wysyłam zwrot a po dwóch tygodniach czekania i po wypełnieniu oświadczenia prawnego piszą,że nie było w paczce produktu,który zwracałam.

      2. Mi też ukradli kilka rzeczy,ostatnio zdarza się to nagminnie,wysyłam zwrot lub reklamację,po dwóch tygodniach oświadczenie prawne,kilka dni oczekiwania i ta sama odpowiedź.Paczka dotarła lecz nie ma w niej tego produktu,który zwracałam.Prosimy o odesłanie prawidłowego produktu,nie ma szans rozmowy,później nie odpisują.Nawet prokuraturą straszyłam,przecież to kradzież,nie wiem kto tam kradnie ale strach wysyłać zwroty.

    3. Nie polecam !! Ponad miesiąc temu ” czyli w połowie września 2023r. zwróciłem dwie rzeczy w 1 paczce,oczywiście z tego samego zamówienia…..,z racji że sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu a w tym czasie się to nie stało,podjęłam próbę kontaktu żeby uzyskać jakiekolwiek informacje dlaczego w ciągu 14 dni magazyn nie przetworzył tego zwrotu. A cała sprawa była wyjaśniana przez ponad 30 dni….. co się nigdy mi nie zdarzyło wcześniej…… Na każdy email odpowiada inna osoba do tego tłuką w kółko ta sama formułkę. Stwierdzili ze sprawa jest weryfikowana przez dzial wewnętrzny….. śmieszne…. Od 4 tygodni codziennie podczas próby kontaktu piszą tylko ze sprawa jest weryfikowana i nie wiedzą kiedy będzie zweryfikowana, i została…. ,a wiecie z jaki sposób???? Otóż za 1 rzecz mi zwrócili środki, i to też po bardzoooooo długim czasie, a nie tak jak ” wcześniej ” ,a za drugą rzecz którą zwróciłem, nie oddali mi 162zł !!!!!!! Co jest dla mnie ewidentną Kradzieżą!!!!!!!! Zostałem okradziony i nie zapowiada się bym jeszcze zobaczył te pieniądze na na swoim koncie….. Przestrzegam przez zamawianiem tam chyba, że chcecie stracić pieniądze jak i zwrócony artykuł, co jest wręcz niedorzeczne!!!!! Dodać też mogę, iż przesyłkę, którą zwracałem była przecież ubezpieczona, gdzie byłem informowany, iż kontaktowali się z firmą kurierską, i wyjaśnili tą sprawę, w ogóle mnie o tym nie informując!!!! I jak się dobrze domyślam, to jeszcze od firmy kurierskiej Zalando – zgarnęło kwotę ubezpieczeniową!!!! Wstyd po całości, i tym samym stracą mnie, czyli stałego klienta również po całości, bo jest to ewidentna kradzież w tzw. białych rękawiczkach!!!!!!

  2. Kupuje w sumie od jakiegoś czasu i według mnie sprzedawane tam rzeczy są jednak oryginalne. Ja się oczywiście nie znam na tym za bardzo, ale są wszystkie metki od producenta i wydaje mi się ze jest ok. Na pewno buty mi się nie rozwalają, wiec wychodzi ze są wysokiej jakości, a ja butów nigdy nie oszczędzałem.

  3. Mnie tez się wydaje ze są oryginalne te rzeczy. W promocji istotnie są tanie i nie wiem jakim cudem może coś takiego być, ale pare razy już skorzystałem z oferty to było ok.

    1. Akurat ja tam nie robie zakupów, ale dziewczyna już pare razy coś zamawiała to jak na razie sobie chwali, wieć chyba jest ok.

  4. Akurat ja tam nie robie zakupów, ale dziewczyna już pare razy coś zamawiała to jak na razie sobie chwali, wieć chyba jest ok.

  5. Ludzie, gdzie do zalando można znaleźć jakieś kody rabatowe!? Proszę o pomoc bo słyszałam ze od czasu do czasu się pojawiają…

  6. Co sądzicie tak w ogóle odnośnie tych rabatów na stronie zalando? To nie jest według was jakaś lipa bo jak patrze jakie ceny są przekreślone i co jest później pod nimi to aż mi się wierzyć nie chce. Kupować ktoś już na tych promocjach?

  7. Te rabaty to w sumie codziennie się pojawiają chyba do wyczerpania zapasów, nie wiem. W każdym bądź razie ja raz sobie buty kupiłem i naprawdę jestem z tego zadowolony. Nie wiem czemu jest tak tanio, ale w sumie mało mnie to obchodzi.

  8. Kiedyś patrzyłem ile takie rzeczy kosztują w normalnych sklepach to sumie najczęściej te przekreślone ceny mniej więcej zgadzały się z rzeczywistością. Czemu jest tak tanio to nie wiem, ale jednak.

  9. Kupowałem pare razy już w ten sposób i jestem zadowolony z zamówionych rzeczy, wiec chyba jest wszystko ok.

  10. No właśnie, ceny nawet wyglądają sympatycznie na zalando, ale w komentarzach sporo ludzi pisze o darmowych wysyłkach, to prawda? Jakie są warunki?

  11. Oni ogólnie mają darmową wysyłkę, niezależnie od wysokości zakupu. Co więcej chyba za darmo jest też zwrot, czyli nie płacisz za przesyłke jak chcesz coś oddać. Z tego co wiem to to nie jest promocja tylko tak mają i już.

  12. Dziewczyny co myślicie o tych butach dostępnych na zalando? Czy warto je kupować czy to chiński badziew?

  13. Ja jestem zadowolona, nie rozwaliły mi się przez pół roku

  14. Raczej są wysokiej jakości, też już jakiś czas je mam. Co prawda nie są aż tak super tanie według mnie, ale jednak trochę taniej jest.

  15. Witam!Dotychczas robiłam zakupy tylko raz, ale myślę, że to się zmieni. Oferowany asortyment jest bardzo szeroki, strona łatwa w obsłudze, duży wybór – w przystępnych cenach oraz premium. Obecnie pojawiły się ciekawe wyprzedaże, nawet do 50%.
    Zamówiłam sobie okulary przeciwsłoneczne Lips oraz portfel Zing. Przesyłka dotarła po 3 dniach (spodziewałam się dłuższego oczekiwania). Niestety okulary przyszły nie te, które zamówiłam, natomiast portfel jeszcze fajniejszy niż na zdjęciach, dużo schowków i przegródek, ładnie wykonany. Okulary także dobrze zapakowane, super pudełko, no ale nie te moje wymarzone, dlatego je odesłałam. Kurier odebrał paczkę już w następnym dniu, teraz czekam na informacje zwrotne od zalando.pl. Mam nadzieję, że wszystko zostanie sprawnie załatwione i pozytywne wrażenie o sklepie pozostanie:)

  16. Super sklep, polecam serdecznie. Duży wybór rzeczy, każdy znajdzie coś dla siebie, w każdym przedziale cenowym. Kupiłam tam kilka rzeczy, zarówno ubrania, jak i buty i jestem zadowolona. Jedną rzecz odesłałam nie płacąc za przesyłkę, a pieniądze zostały mi zwrócone w przeciągu paru dni 🙂

  17. A czy w razie problemów jest jakiś kontakt z firmą? Może jakiś telefon, albo mail?

  18. Jak wchodzić na stronę, to podają nr 800 702 952 i podpisane jest jako bezpłatna infolnia, wydaje mi isę że w razie jakichkolwiek problemów tam trzeba dzwonić 🙂

  19. szukam prezentu dla narzeczonej na rocznicę, postanowiłem wybrać coś z dodatków i właśnie zastanawiam się co wybrać, znajoma poleciła mi właśnie zalando, że tam znajdę coś dobrej jakosci i ładnego, że na pewno ukochanej się spodoba. Jednak ja nie wiem co kupić, może mi ktoś pomoże, bo widzę, że tu większość kobiet się wypowiada. Budżet to do 500 zł.

  20. Hmm… to może jakaś torebka ładna? Na pewno wiesz jakie kolory lubi narzeczona, więc się kieruj tym, a jeśli mogę podpowiedzieć, to teraz dość modne są takie listonoszki, tylko zależy czy ona lubi… na stronce wejdź w kategorię kobieta – akcesoria – torby i tam pełno jest ich, a w 500 raczej się zmieścisz, dużo torebek bardzo pięknych i porządnych jest w okolicach 300 złotych, więc możesz oprócz tego dokupić jeszcze coś, chyba że biżuteria może, ten u nich jest, ale to sam musisz pooglądać, bo wiesz co narzeczona nosi, powodzenia w wyborze prezentu 😛

  21. Czy przesyłka zawsze jest darmowa? Czy to tylko taka reklama, a dotyczy tylko wybranych produktów?

  22. Darmowa do wszystkiego, więc bez obaw 😉

  23. Jak długo zazwyczaj czeka się na przesyłkę?

  24. Standardowo, około 3-4 dni i zawsze paczka jest 🙂

  25. A zadowolone jesteście z ciuchów kupinych w tym sklepie?

  26. Ja tak, moja koleżanka też, ale znam dziewczynę, która się zraziła, bo nie mogła się nigdy w rozmiar wstrzelić i musiała oddawać ubrania

  27. No czasem ktoś może z uporem maniaka kupować za małe albo za duże ciuchy, na szczęście da się oddać, więc katastrofy nie ma 😀

  28. W zalando można śmiało kupować. Kupiłem tam kilka rzeczy jednak nie powiem, że mają tam takie strasznie tanie rzeczy… Zdarza się najczęściej jak np. w butach zostaje juz sama niechodliwa rozmiarówka lub ostatnie sztuki… no i towar z poprzednich sezonów. Nowości są prawie zawsze w normalnych cenach i w sumie ja takie rzeczy najczęściej kupuję. Co do oryginalności, to na 99% są to rzeczy nie podrabiane. No może te marki, które ja akurat kupowałem czyli Jack Wolfskin, Marmot, Ecco itp
    Nie zwracałem żadnych rzeczy, bo znam mniej więcej swoje rozmiary w poszczególnych markach (kupowałem już wielokrotnie przez neta w USA i stąd to „obeznanie”), ale do przesyłki jest zawsze dołączony formularz zwrotny, więc raczej nie powinno byc z tym żadnych problemów.

    PS. Dla osób mogących sobie pozwolić na zamawianie rzeczy w USA (czyli aby ktoś odebrał tam przesyłkę) polecam stronę 6pm.com – co prawda jest pewna różnica, bo tam są na niektóre rzeczy naprawdę fajne ceny, ale też często są to nietypowe rozmiarówki i nie wszystkie modele z kolekcji danej firmy są dostępne. Jest to chyba taki outletowy oddział Zappo’s. Zdarzyło mi sie tam kupować kilka razy…

  29. Ja kupiłem bezrękawnik Billabong za śmieszne pieniądze bo za 140 zł. Cena na oficialnej stronie to 89 funtów. Wszystko jest ok, nie spiera się, nie pruje, nie traci kolorów i dobrze wygląda. Mam kilk aT-shirtów Tommy Hilfiger kupionych i na zalando i w salonie firmowym. Jakosć jest tu i tu więc na Zalando bez obaw;)

  30. próbuję się zalogować i złozyć zamówienie.

  31. A ja zamówienie złożyłam 31 października 2016 i do tej pory jest w realizacji, ciekawe jak długooo będą realizować :/

  32. Polecam wszystkim zakupy w Zalando, jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi.

  33. #WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE Świetny kontakt z biurem obsługi klienta, odpowiedź po kilku minutach. Bogata oferta. Przesyłka i zwrot gratis Bezpieczne metody płatności. Bezpłatna infolinia Łatwość obsługi strony internetowej. Nowoczesne funkcje ułatwiające zakupy online. Różnorodność inspiracji modowych.

  34. Polecam Zalando. Znalazłam wiele pięknych ubrań i dodatków w bardzo dobrych cenach. Ubrania są już u mnie , przesyłka szybka i bezproblemowa. Ciuchy świetnej jakości i trafione. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie.

  35. Polecam ten sklep, zrobiłem zakupu w czwartek wieczorem a w pn rano miałem już buty. Duży wybór produktów i fajna łatwa obsługa internetowa 🙂

  36. Jeszcze do nie dawna nie byłam przekonana do zakupów odzieży przez internet, ale Zalando.pl to zmieniło. Zakupy na tej platformie są łatwe, proste i przyjemne, a do tego każdy znajdzie coś dla siebie inaczej mówiąc „moda dla każdego i na każdą okazję”, zawsze z darmową dostawą, zwrotem i gwarancją 100 dni na zwrot. Zwrot jest bardzo prosty wszystko jest wyjaśnione krok po kroku na stronie, to nic nie kosztuje i naprawdę działa. Ja część swoich zakupów zwracałam w środę, a zwrot kosztów za zakupione towary otrzymałam już w piątek. Takie miłe zaskoczenie  Jestem jak najbardziej na TAK. #WIOSNAzZALANDO i #ZALANDOSTYLE

  37. Ja jestem zadowolona. Przede wszystkim bardzo szybki czas realizacji zamówienia. Szeroki wybór rozmiarów, kolorów. Odpowiednie opisy produktów. Na plus oceniam też możliwość dodawania komentarzy odnośnie ubrań. No i długi czas możliwości bezpłatnego zwrotu.

  38. Wszystko na plus – zamówienie bardzo szybko zrealizowane – wysyłka darmowa. Na następny dzień kurier przywiózł towar. Na dodatek zwrot darmowy i to przez 100 dni !!! Obsługa i pomoc pozytywnie nastawiona dla klienta – naprawdę mogę tylko szczerze polecić !

  39. W porównaniu z innymi sklepami dostawa szybka chociaż zamawiałam przed świętami 😉 ubranka nie widać było aby były używane. Nowe, „pachnące” i bardzo ładne. Chociaż nie trafiłam z rozmiarem. No ale właśnie po to jest opcja darmowego zrotu

  40. Zamówiłam w Zalando buty i skarpetki, zamówienie dotarło bardzo szybko. Rozmiar butów spełniał moje oczekiwania czego najbardziej się obawiałam. A jakość skarpet boska. Ogólnie zakupy były bardzo przyjemne łatwe i szybkie. Polecam Zalando

  41. Zalando to moda dla dużego, małego i na każdą kieszeń. Wszystkie zakupy mogę zrobić bez wychodzenia z domu. Obsługa aplikacji Zalando jest banalnie prosta. Dzieki temu moge skompletować swój zestaw idealny bez wychodzenia z domu. Dużym plusem jest również darmowa wysyłka oraz możliwość darmowego zwrotu w ciągu 100 dni. Jeżeli chodzi o ceny to przekrój jest naprawdę różny- od parunastu złotych nawet do paru tysięcy, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Ciuchy, obuwie, akcesoria- jednym słowem kolorowy zawrót głowy. Po wielu godzinach oglądania ciuchów, zdecydowałem się zrobić prezent dla żony i syna- żonie zamówiłem sukienkę hmm a może spódnicę 🙂 a synuś dostał super bluzę z supermanem. Rodzinka była zachwycona i nie spodziewała się prezentów 🙂 Żona była zachwycona bardzo dobrą jakością materiałów z których sukienka i bluza zostały uszyte. Pewnie jeszcze nie raz zrobię zakupy w Zalando.

  42. Ja z zakupów na zalando byłam zadowolona 🙂 Przesyłka przyszła szybko, a ubrania były w naprawdę dobrej jakości. Ceny są wysokie, ale jak na taką jakość nie żałuję wydanych pieniędzy.

  43. jestem zachwycony zakupami w sklepie Zalando.Siedząc w domu z kawą w ręku szukałem wymarzonej koszulki polo.Przebierałem ,wybierałem nie latając po sklepach i nie traciłem mnóstwo czasu.Świetne filtry ,które niesamowicie ułatwiają szukanie danej rzeczy.Prosta w obsłudze strona.A co najważniejsze i jestem mile zaskoczony- zakupów dokonałem w piątek o godz 21 a kurier zapukał do moich drzwi w poniedziałek o godzinie 12! Polecam

  44. Niedawno miałem okazję po raz pierwszy złożyć zamówienie w Zalando. Polecam! Duży wybór odzieży, szybka wysyłka, fajna strona www. No i duży plus, że można odesłać zamówienie w przypadku np. wyboru złego rozmiaru. Fajnie, wszystko można załatwić z domu 🙂

    1. Realizacja zamówienia raczek ok. Gorzej ze zwrotem towaru. Kurier odebrał ode mnie przesyłkę 11 maja, do dziś (25 maj) nie mam pieniędzy na koncie 🙁 Nie rozumiem dlaczego Zalando przetrzymuje czyjeś pieniądze, skoro po sprawdzeniu rzeczy, które oddałam, wszystko jest ok? Więc z tym zwrotem to kwestia sporna…. Teraz zaczęłam baaardzo rozważnie zamawiać na Zalando

  45. Ten sklep to porażka. Odradzam zakupów w tym niemieckim, bezwartościowym i nieuczciwym internetowym molochu. Gdy zwracacie towar macie poważne problemy z odzyskaniem pieniędzy.Zakupy tylko w sprawdzonych polskich sklepach internetowych. Niemcy, chyba sobie z nas kpią.

    1. Jestem klientką od początku sklepu. Zwrot robiłam kilka razy. kasa była po 3 dniach najpóżniej.

  46. Zalando, jeden wielki lumpeks! Doręczam te paczki i wiem jaki to syf! Cebulaki zamawiają sobie rzeczy na weekend, a w poniedziałek, wtorek już są zwroty. Wiem co mówię, bo baba sama się chwaliła, że zamawia buty, okleja podeszwy jakąś mocną folią i idzie na imprezę, a po weekendzie zwrot. Jak ja widzę te wasze pudełeczka z zalando to mi się rzygać chcę, nie wspomnę o tych tępych babach co to zamawiają!

    1. Jesteś złośliwy i strasznie sfrustrowany, jedyna rada – zmień pracę. Po kiego diabła meczysz się tam na siłę. Ale skoro już musisz tam pracować to radzę trochę więcej szacunku jeśli nie do tych głupich bab na których widok rzygasz. W końcu to między innymi i dzięki nim masz prace.

  47. W zalando zamówiłam kilka rzeczy z których byłam bardzo zadowolona.Ostatni zakup kozaki hunter okazały się za wąskie na podbicie musiałam zwrócić. Przeczytałam instrukcje i ponieważ nie mogłam czekać na kuriera wysłałam Poczta.
    Następnego dnia miałam już wiadomość, że buty dotarły i za dwa dni pieniądze były na moim kącie. Jestem bardzo zadowolona za tak szybkie załatwienie mojej sprawy .dziekuje
    A co do wpisu tego kuriera to radzę mu zmienić pracę, będzie miał lepsze samopoczucie.A co do tępych bab to mu wspoczuje ze tylko takie ma wokół siebie.

  48. Zamawiam od kilku lat, pracowałam sporo lat na Zachodzie i mam porównanie. Ceny są przyzwoite, towar naprawdę szczególnie lepszych marek w niezłych cenach. Staram „polować” na okazje i udaje się. Zwracałam ( nie miałam problemów ze zwrotkami kurier odbiera) jak do tej pory 4 razy, ostatnio 20 07, pięć sztuk, jakość ok ale w cholewce przy kostce za wąsko. Kozaki krótkie, kolor koniak, u nas tak nie farbuja skór bardzo ładne wykonanie Made in India zastanawiałam jak by je poszerzyć ale wtedy bym zdefasonowala- żałuję jak diabli ale co robić. Dziś zerknelam i pieniądze już były na koncie. Czytam te negatywne komentarze i może ja mam szczęście bo mnie nie rozczarowali. Raz jeden miałam problem, torebka piękna ale wietrzylam chyba ze 3 tygodnie. W końcu dziwny zapaszek się ulotnil. Może na początku trafiały im się wtopy, nie wiem. Co jakiś czas dostaje kody rabatowe i zawsze te 10% taniej są ważne przez miesiąc, raz zapomniałam a teraz staram pamietac). Tak sobie trafiłam na buty Hogl-a cena wyjściowa 529 po przecenie i rabacie trochę ponad 300. A sandałki wyjsciowki warte nawet pierwotnej ceny. Mega wygodne i ładne. Synowi też czasami coś zamawiam najczęściej właśnie buty ( ma kopytko 47) zawsze coś się dobrego kupi. W każdym razie ja polecam Zalando, u nas tak solidny jest jeszcze Wittchen. Może uznacie komentarz za reklamę ale jak coś dobre to czemu o tym nie mówić.

  49. Nie polecam. Kurier Fedex był raz i nie zastał nikogo, bez żadnej wcześniejszej info o dostawie i zwrócili z powrotem do magazynu w Berlinie. Nie mam przesyłki i pieniędzy.

  50. Nie polecam. Nie mam ani przesyłki ani pieniędzy. Raz był kurier fedex , nikogo nie było i zwrócili do magazynu.

  51. zakupy moze i ok – ale dostawa jest masakryczna – żadnej informacji od kuriera i czeka się po kilka dni, a potem okazuje się że kurier nie zastał nikogo w domu i towar wrócił( a kurier chyba poszedł na łatwiznę i w ogóle go nie było – 3 osoby w domu potwierdzą)- muszą zmienić dostawcę, albo zasady dostawy – a zwrot to już sztuka zrobić – znów kurier nawala bo w wyznaczonych terminach nie dociera – znów 3 dni trzeba planować na czekanie na kuriera

  52. Byłam zadowolona do pierwszej reklamacji . Tenisówki Esprit kupione za 134 zł popraniu dostały plam z kleju .Zaproponowano mi zwrot 33 zł i dalszego udanego użytkowania . Co odebrałam jako kpinę , bo tenisówki nie nadają się do użytku .

  53. Co do przesłania produktów to bez zastrzeżeń. Jednak nie mogę się doprosić o zwrot gotówki za zwrócone produkty. Towar zwrócony 26.10.2017, a ja do dnia 17.11.2017 nie mam pieniędzy na koncie. Numer telefonu podany do kontaktu to jedna wielka ściema.

  54. Odradzam , chyba że komuś nie zależy na szybkim zwrocie.
    Możecie wierzyć lub nie ale ja do dziś 12.01.2018 nie dostałam zwrotu za oddaną sukienkę 17.11.2017….prawie 2 miesiące.
    Wysłałam kilkanaście maili , wykonałam kilkanaście telefonów na infolinię , gdzie wciąż słyszę ze MAM SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ bo wciąż ustalają który to kurier z FEDEXU odebrał przesyłkę.
    Kpina , i zwykle olewanie klienta , aż nieprawdopodobne ze sklep o międzynarodowym zasięgu robi sobie takie jaja.
    Nie ma możliwości rozmowy z jakimś managerem czy szefem , konsultanci twierdzą że mogę wysłać reklamacje (kolejną! ! ! ) przez formularz kontaktowy ale nie widzę sensu bo zrobiłam to kilka razy i dostaje idiotyczne odpowiedzi w stylu , „przepraszamy , prosimy i cierpliwość i pozdrowienia z Berlina „.No ludzie , trzymają moje 220 zł od 2 miesięcy i nikt nic z tym nie robi !!!

  55. Nie polecam !!!!!! Uwierzycie ze na zwrot gotówki czekam już 2 miesiące ? ? ? Bo nie mogą zlokalizować kuriera który odebrał paczkę !!!Sklep o międzynarodowym zasięgu nie może ustalić przez 2 miesiące co się stało z paczką w firmie FEDEX!!!Brak możliwości kontaktu z jakimś managerem , kimś kompetentnym bo pracownicy infolinii powtarzają idiotyczne regułki o uzbrojeniu się w cierpliwość.!!!!Od 2 miesięcy zero rezultatów , ani kasy na koncie , ani informacji.Na maile z pytaniami dostaje te same „dobre rady ” co na infolinii plus pozdrowienia z Berlina .
    Nigdy więcej tego sklepu , wszystkich przestrzegam ze możecie skończyć bez produktu i bez kasy .

  56. odradzam zakupów w tej firmie ze względu na sposób rozpatrywania reklamacji, w tej firmie nie ma Działu Reklamacji, te sprawy załatwiają konsultanci, który wmawiają,że mają indywidualne podejście do reklamacji a wad fabrycznych nie uznają, Uwaga na to!!!!! napraw również nie zlecają!!!!!!!!

  57. Trzy zakupy,trzy porażki.Pierwsze buty Camel Activ normalnie użytkowane ,skóora pękła w okolicach palców,podejrzewam że produkt był odrzutem produkyjnym,reklamacji nie uznano.Drugie buty o 3cm za duże (unifikacja rozmiarówki) zwrot przyjęty ,pieniędzy nie ma do dziś.Trzecie buty ;jeden inny drugi inny. Tak kończą się zakupy w zalando.

  58. Ja jestem też rozczarowana tym sklepem zawsze bylo ok doi dzis.
    Minął termin zwrotu 2 telefony i odpowiedz ze mam czekac. W koncu chyba to ich obowiazek oddac kase w terminie

  59. -generalnie zamówiłam ok 20 razy z zalando, trafiają się tam perełki dobrej jakości ale większość to niemiecki szajs ( otrzymanie wyraźnie noszonych już rzeczy lub z wadami to norma)
    -mają problem z długimi adresami (ulica plus nr) system nie załapuje dlatego za każdym razem moje paczki lądowały w punkcie odbioru
    -bardzo manipulują wysokością cen, potrafi się ona zmienić 3 razy w przeciągu tygodnia oczywiście z informacją jaka to nie jest wysoka ta przecena, nie, nie jest

    + jedyny plus to sprawne zwroty oraz przelewy środków na konto

  60. Przez lata byłam zadowolona. W 2022 roku coś się chyba zmieniło. Zgubili produkt, który zwracałam i teraz mam problem z odzyskaniem należności. Piszą i mówią, że sprawę załatwią ale miesiąc mija a ja nie mam środków zwróconych. Zajrzałam na opinie i jakie było moje zdziwienie, że nie jestem odosobnona w swoich doświadczeniach. Histori jak moja jest bardzo dużo. I w zasadzie zbliżony schemat postępowania, kilkukrotnie poczekaj, jak już nie chcesz czekać to informacja, że zwrócone ręcznie i dlatego nie ma maila potwierdzającego operację i należy czekać, potem odsyłają by reklamować zagubienie przelewu w banku, a jak bank sprawdzi, że nic nie zgubili i prosi o numer zlecenia płatności to z zalando wysyłają formularz do uzupełnienia, potem mają zastrzeżenia do formularza itd itd. Na dziś kasy brak, ale za to jest ogromny niesmak. Cieszę się, że straciłam niecałe 400 zł. Inni widziałam mają problem odzyskać znacznie wyższe kwoty.
    Nie kupujcie!

  61. Skandaliczna obsługa klienta. Na moje pytanie niejaki Łukasz z czatu odpisał mi tak: „sprawdziłem uważnie i wychodzi na to że na stronie google można znaleźć wszystkie odpowiedzi. Na jego łaskawą odpowiedź musiałem czekać 10 minut, oczywiście wcześniej przeszukiwałem google, gdzie nie znalazłem odpowiedzi.

  62. Porażka. Otrzymałam paczkę z butami. Zamówiła czarno białe Pumy a przyszły zwykłe miał być ROZMIAR 46 a są 44 . Pisałam ale się nie odzywają.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *