Zooplus.pl – czy warto robić tu zakupy?

Strona zooplus.pl
Strona zooplus.pl

Zooplus.pl – czy warto robić tu zakupy?
3 (60%) 3 vote[s]
Zooplus jest sklepem internetowym, który ma w swojej ofercie produkty dla zwierząt. Serwis na rynku istnieje od dziesięciu lat. Zooplus prowadzi działalność międzynarodową, działa w dwudziestu krajach europejskich między innymi w: Norwegii, Włoszech, Hiszpanii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, czy Słowacji. Firma powstała w Niemczech, tam też ma swoją siedzibę, a dokładnie w Monachium.

Ponadto przedsiębiorstwo ma oddziały w Krakowie, Oxfordzie, Geniu oraz Strasburgu. Od początku istnienia na rynku sklep wysłała swoim klientom dwanaście milionów paczek. Sklep ma podzielone produkty na kategorie, według typów zwierząt. Pierwsza kategoria to psy.

Dla psów można kupić w sklepie: karmę suchą, karmę mokrą, przekąski (np. ciasteczka, kości do gryzienia, produkty dentystyczne i inne), karmę specjalistyczną, legowiska, budy, kosmetyki pielęgnacyjne, zabawki, miski, smycze, obroże, psie ubranka, czy suplementy diety. Druga kategoria to koty.

Dla kotów sklep ma w ofercie: karmę suchą oraz mokrą, zabawki, przekąski, kocie drapaki, kuwety, żwirki, drzwiczki, czy akcesoria do przenoszenia kota. Ponadto sklep ma w ofercie produkty dla gryzoni (karmy, klatki, podłoże itp.), ryb (akwaria, pompy, karma), ptaków (klatki, zabawki, pokarm, piasek), gadów (terrarium oraz pokarm i inne akcesoria) i koni (akcesoria konne, produkty do pielęgnacji, pokarm, suplementy diety). Zooplus niema sklepów stacjonarnych. Produkty można kupować online.

Zooplus.pl - opinie z forum:

  1. ceny nawet by były a jak z oczekiwaniem na przesyłkę? Wie ktoś?

    Odpowiedz
  2. Właściwie to bardzo fajny sklep, na pewno jest duży wybór produktów, ceny nie zawsze najniższe, ale jednak warto tam kupoć.

    Odpowiedz
  3. ogolnie jestem zadowolony z zakupow tego sklepu, irytuje mnie tylko bardzo nieprecyzyjny system monitorowania przesylki, ale ponieważ paczki terminowo jak na razie docierają to specjalnie mi to nie przeszkadza.

    Odpowiedz
  4. sporo slyszalem o tym sklepie i mam tylko pytaniem da się kredytówką zapłacić za swoje zakupy czy nie za bardzo?

    Odpowiedz
  5. Właśnie da się płacić kata kredytową, to faktycznie plus bo wiele sklepów to kurde chyba dalej zyje w prl-u i tylko przelewy mogą być. Sklep jest ok.

    Odpowiedz
  6. Przyjemnie się tam robi zakupy jak na razie nie zawiodłam się jeszcze na nich

    Odpowiedz
  7. Dwa identyczne zamówienia złożone tego samego dnia, znalazłam lepszą ofertę więc napisałam do sklepu prośbę o anulowanie obu zamówień. Sklep trzy dni później informuje o brakach w kompletowanych zamówieniach (które miały być anulowane). Po awanturze, obiecują anulować zamówienia. Dzień później dostaję linki do śledzenia przesyłek anulowanych zamówień. Sklep odpowiada, żeby paczek nie odbierać, po zwrocie towaru nastąpi zwrot pieniędzy. TO NIE ZWROT! A ANULOWANIE ZAMÓWIENIA!
    Zwrot pieniędzy za zamówienia nastąpił w dwóch ratach, tydzień po tygodniu. Niestety sklep odjął wartość towarów, których nie dołożono do paczek, więc wciąż nie otrzymałam zwrotu ponad 80 zł. Czy naprawdę tak trudno jest oddać nie swoje pieniądze?? Zawsze byłam zadowolonym klientem, niestety nie zrobię tam więcej zakupów i będę odradzać każdemu!! Koszmarna strata czasu, a do tego cały czas nie otrzymałam zwrotu wpłaconych pieniędzy!

    Odpowiedz
  8. Wystrzegajcie się tego sklepu, kusi niskimi cenami, za co trzeba płacić stresem i nerwami, pierwszy raz u nich zamówiłem i od początku mam problemy z otrzymaniem towaru, reklamacje są zbywane, a konsultanci okłamują i rozmawiają arogancko, kurier dopuscił się poświadczenia nieprawdy !

    Odpowiedz
  9. reklamacaja w tym sklepie to jakaś porażka
    piszę do nich – pompka do fontanny po 10 minutach chodzi jak kosiarka
    a oni, że przepraszają za uszkodzenia w transporcie i proszę wysłać zdjęcia
    odpowiadam: nic się nie uszkodziło, po prostu drugi raz dostaję trefną pompkę do fontanny
    po czym dostaję odpowiedź: proszę wysłać zdjęcie wirnika i czegoś tam
    jak pompka jest tak zrobiona, że musiał by ją młotkiem rozebrać żeby to zrobić

    zero odniesienia się do problemu, odpowiadanie regułami, a korespondencja trwa już prawie miesiąc

    nie polecam, chyba że lubisz żeby cię krew zalała

    Odpowiedz
  10. Przy poprzednich zakupach pełna satysfakcja, ale ostatnie zamówienie – porażka. Zakupiłem (płatność z góry przelewem) koszyk rowerowy dla psa. Przyszedł, w terminie, ale niekompletny. Pech chciał, że przy zamówieniu zrobiłem literówkę w e-mailu, ale wysłałem na service@zooplus.pl sprostowanie. Nikt w firmie nie potrafi skutecznie skorygować adresu, firma wysyła maile w powietrze, a ja codziennie innemu konsultantowi telefonicznie muszę wszystko tłumaczyć. Kurier umówiony przez konsultanta na konkretny dzień nie przybył, warowałem w domu cały dzień, i następny, i znowu konsultant „w trosce o najwyższą jakość usługi” mówi, że wiadomość została wysłana. Znowu w powietrze, mimo, że każdy poprzedni konsultant rzekomo wprowadził poprawny adres. Przesyłka do zwrotu czeka na kuriera (firma współpracująca GLS), który jak zechce to przyjedzie (o ile wie, że ma przyjechać). Kolejny Pan Konsultant obiecał, że w końcu ruszy temat, życząc rutynowo Miłego Dnia, a ja czekam.

    Odpowiedz
  11. Nie polecam chyba że ktoś lubi użerać się z kurierami którzy paczkę dowiozą lub nie a jak już to uszkodzoną. Człowiek czeka na zamówienie tygodniami! W stresie i nerwach bo może dziś szczęście dopisze i kurier dotrze z paczką. Infolinia sklepu miła ale co z tego?

    Odpowiedz
  12. Towar zamawiany jest fatalnie pakowany, paczki są prawdopodobnie rzucane, co skutkuje połamanymi opakowaniami a ich zawartość rozsypana po całych kartonie.
    Kupowałem drobne przekąski dla psa. Kończyło się tym, że musiałem przesiewać je w celu wydobycia ostrych drobin połamanego opakowania.
    Kupowane puszki z mokrą karmą, bardzo często są pogięte, co prowadzi do tego, że podczas otwierania tryska z nich część zawartości.
    Pisanie reklamacji kończy się paroma frazesami w stylu: „dołożymy wszelkich starań” itp. Oczywiście nic w tej sprawie się nie zmienia, kolejna paczka przychodzi w równie opłakanym stanie!
    Dodam, że znajomi też nacięli się na taki sam sposób pakowania. Zatem, jest to chyba ich metoda działania. Szybko, szybko! A to że się straci klienta…cóż z tego, mamy ich tysiące w całej Europie.

    Tak nie działa firma, która rzekomo dba o dobro naszych pupili!
    Są raczej nastawieni na robienie dużej kasy, przy minimalnych kosztach!

    NIE POLECAM

    Odpowiedz

Dodaj komentarz