Zooplus.pl – czy warto robić tu zakupy?

Strona zooplus.pl
Strona zooplus.pl

[kkstarratings]Zooplus jest sklepem internetowym, który ma w swojej ofercie produkty dla zwierząt. Serwis na rynku istnieje od dziesięciu lat. Zooplus prowadzi działalność międzynarodową, działa w dwudziestu krajach europejskich między innymi w: Norwegii, Włoszech, Hiszpanii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, czy Słowacji. Firma powstała w Niemczech, tam też ma swoją siedzibę, a dokładnie w Monachium.

Ponadto przedsiębiorstwo ma oddziały w Krakowie, Oxfordzie, Geniu oraz Strasburgu. Od początku istnienia na rynku sklep wysłała swoim klientom dwanaście milionów paczek. Sklep ma podzielone produkty na kategorie, według typów zwierząt. Pierwsza kategoria to psy.

Dla psów można kupić w sklepie: karmę suchą, karmę mokrą, przekąski (np. ciasteczka, kości do gryzienia, produkty dentystyczne i inne), karmę specjalistyczną, legowiska, budy, kosmetyki pielęgnacyjne, zabawki, miski, smycze, obroże, psie ubranka, czy suplementy diety. Druga kategoria to koty.

Dla kotów sklep ma w ofercie: karmę suchą oraz mokrą, zabawki, przekąski, kocie drapaki, kuwety, żwirki, drzwiczki, czy akcesoria do przenoszenia kota. Ponadto sklep ma w ofercie produkty dla gryzoni (karmy, klatki, podłoże itp.), ryb (akwaria, pompy, karma), ptaków (klatki, zabawki, pokarm, piasek), gadów (terrarium oraz pokarm i inne akcesoria) i koni (akcesoria konne, produkty do pielęgnacji, pokarm, suplementy diety). Zooplus niema sklepów stacjonarnych. Produkty można kupować online.

Click to rate this post!
[Total: 14 Average: 2.2]

Zooplus.pl - opinie z forum:

  1. ceny nawet by były a jak z oczekiwaniem na przesyłkę? Wie ktoś?

    1. a jakies fajne promocje teraz sa??

    2. Długi czas oczekiwania na przesy)yłkę, maja z tym problem

    3. Dramat,zamowilam karme tylko dlatego ze czas dostawy mial byc 1-2 dni zalezalo mi by doszlo przed swietami ….6 dzień czekania i zero informacji

    4. Przesyłka to porażka, min. tydzień pomimo iż przy każdym zakupionym artykule napisane było dostawa 1-2dni robocze.

  2. Właściwie to bardzo fajny sklep, na pewno jest duży wybór produktów, ceny nie zawsze najniższe, ale jednak warto tam kupoć.

  3. ogolnie jestem zadowolony z zakupow tego sklepu, irytuje mnie tylko bardzo nieprecyzyjny system monitorowania przesylki, ale ponieważ paczki terminowo jak na razie docierają to specjalnie mi to nie przeszkadza.

  4. sporo slyszalem o tym sklepie i mam tylko pytaniem da się kredytówką zapłacić za swoje zakupy czy nie za bardzo?

  5. Właśnie da się płacić kata kredytową, to faktycznie plus bo wiele sklepów to kurde chyba dalej zyje w prl-u i tylko przelewy mogą być. Sklep jest ok.

  6. Przyjemnie się tam robi zakupy jak na razie nie zawiodłam się jeszcze na nich

  7. Dwa identyczne zamówienia złożone tego samego dnia, znalazłam lepszą ofertę więc napisałam do sklepu prośbę o anulowanie obu zamówień. Sklep trzy dni później informuje o brakach w kompletowanych zamówieniach (które miały być anulowane). Po awanturze, obiecują anulować zamówienia. Dzień później dostaję linki do śledzenia przesyłek anulowanych zamówień. Sklep odpowiada, żeby paczek nie odbierać, po zwrocie towaru nastąpi zwrot pieniędzy. TO NIE ZWROT! A ANULOWANIE ZAMÓWIENIA!
    Zwrot pieniędzy za zamówienia nastąpił w dwóch ratach, tydzień po tygodniu. Niestety sklep odjął wartość towarów, których nie dołożono do paczek, więc wciąż nie otrzymałam zwrotu ponad 80 zł. Czy naprawdę tak trudno jest oddać nie swoje pieniądze?? Zawsze byłam zadowolonym klientem, niestety nie zrobię tam więcej zakupów i będę odradzać każdemu!! Koszmarna strata czasu, a do tego cały czas nie otrzymałam zwrotu wpłaconych pieniędzy!

    1. Miesiąc temu zwróciłam towar, zwrotu pieniędzy nadal nie otrzymałam.

  8. Wystrzegajcie się tego sklepu, kusi niskimi cenami, za co trzeba płacić stresem i nerwami, pierwszy raz u nich zamówiłem i od początku mam problemy z otrzymaniem towaru, reklamacje są zbywane, a konsultanci okłamują i rozmawiają arogancko, kurier dopuscił się poświadczenia nieprawdy !

    1. Mam to samo, paczki przyszły uszkodzone po kilku dniach rozwalone puszki z mokrą karmą już śmierdzą i nie można się doprosić zwrotu uszkodzonych towarów. Poziom biura obsługi to mniej niż zero – patologia – odradzam bo w razie problemów nie pomogą tylko będzie spychologia 🙁

    2. Zamawiam w tym sklepie od lat i jeszcze nigdy nie było problemow towar zamówiony w danym dniu do 15 jest u mnie dnia następnego, raz anulowałam zamówienie i również wszystko było ok. dlatego jestem zdziwiona ta opinia

  9. reklamacaja w tym sklepie to jakaś porażka
    piszę do nich – pompka do fontanny po 10 minutach chodzi jak kosiarka
    a oni, że przepraszają za uszkodzenia w transporcie i proszę wysłać zdjęcia
    odpowiadam: nic się nie uszkodziło, po prostu drugi raz dostaję trefną pompkę do fontanny
    po czym dostaję odpowiedź: proszę wysłać zdjęcie wirnika i czegoś tam
    jak pompka jest tak zrobiona, że musiał by ją młotkiem rozebrać żeby to zrobić

    zero odniesienia się do problemu, odpowiadanie regułami, a korespondencja trwa już prawie miesiąc

    nie polecam, chyba że lubisz żeby cię krew zalała

    1. Ja kupiłam karmę z gratisem. Gratis ,który kosztuje ok60 zł nie działa. Zooplus uważa ,że skoro to gratis ,to nic nie muszą zwracać . Ale na fakturze jest wyraźnie napisane ,że zapłaciłam za niego 40 zł , reszta to karma. Zero odpowiedzi na maila . Oszuści

  10. Przy poprzednich zakupach pełna satysfakcja, ale ostatnie zamówienie – porażka. Zakupiłem (płatność z góry przelewem) koszyk rowerowy dla psa. Przyszedł, w terminie, ale niekompletny. Pech chciał, że przy zamówieniu zrobiłem literówkę w e-mailu, ale wysłałem na [email protected] sprostowanie. Nikt w firmie nie potrafi skutecznie skorygować adresu, firma wysyła maile w powietrze, a ja codziennie innemu konsultantowi telefonicznie muszę wszystko tłumaczyć. Kurier umówiony przez konsultanta na konkretny dzień nie przybył, warowałem w domu cały dzień, i następny, i znowu konsultant „w trosce o najwyższą jakość usługi” mówi, że wiadomość została wysłana. Znowu w powietrze, mimo, że każdy poprzedni konsultant rzekomo wprowadził poprawny adres. Przesyłka do zwrotu czeka na kuriera (firma współpracująca GLS), który jak zechce to przyjedzie (o ile wie, że ma przyjechać). Kolejny Pan Konsultant obiecał, że w końcu ruszy temat, życząc rutynowo Miłego Dnia, a ja czekam.

  11. Nie polecam chyba że ktoś lubi użerać się z kurierami którzy paczkę dowiozą lub nie a jak już to uszkodzoną. Człowiek czeka na zamówienie tygodniami! W stresie i nerwach bo może dziś szczęście dopisze i kurier dotrze z paczką. Infolinia sklepu miła ale co z tego?

  12. Towar zamawiany jest fatalnie pakowany, paczki są prawdopodobnie rzucane, co skutkuje połamanymi opakowaniami a ich zawartość rozsypana po całych kartonie.
    Kupowałem drobne przekąski dla psa. Kończyło się tym, że musiałem przesiewać je w celu wydobycia ostrych drobin połamanego opakowania.
    Kupowane puszki z mokrą karmą, bardzo często są pogięte, co prowadzi do tego, że podczas otwierania tryska z nich część zawartości.
    Pisanie reklamacji kończy się paroma frazesami w stylu: „dołożymy wszelkich starań” itp. Oczywiście nic w tej sprawie się nie zmienia, kolejna paczka przychodzi w równie opłakanym stanie!
    Dodam, że znajomi też nacięli się na taki sam sposób pakowania. Zatem, jest to chyba ich metoda działania. Szybko, szybko! A to że się straci klienta…cóż z tego, mamy ich tysiące w całej Europie.

    Tak nie działa firma, która rzekomo dba o dobro naszych pupili!
    Są raczej nastawieni na robienie dużej kasy, przy minimalnych kosztach!

    NIE POLECAM

  13. Jestem klientem od 2lat i jestem bardzo zadowolony.była 1reklamacja i ta była szybko załatwiona.dla mnie tylko zoo plus.dziękuję za miłą obsługę.

  14. Zamówiłam ceramiczne miski dla psa niestety paczka dotarła z pobitą miską,zadzwoniłam do sklepu i bardzo miła i uprzejma Pani wysłała mi drugi zestaw dziękuję bardzo jestem mile zaskoczona polecam

  15. Pierwszy raz w Zooplus-jestem b.zadowolona.Zamówiłam we wtorek,a w czwartek rano dostawa.Cena również dobra.I ja i mój kot jesteśmy zadowoleni. Bardzo!

  16. Wieczne opóźnienia w dostawach, nie polecam

  17. Jestem klientem od 8 lat. Co roku gorzej . Ostatnio kupiłam karmę z gratisem. Na fakturze jednak okazało się ,że gratis to tylko szumna nazwa , bo słono kosztował . Ale to nie istotne. Gratis niestety był uszkodzony . Sklep nie poczuwa się do rekompensaty szkody ,bo to przecież gratis. A ,że był doliczony do karmy to już mój problem. Oszuści .

  18. Z pogniecionymi puszkami czy też puszkami z wgnieceniami to prawda, zamawiam karmę dla 3 kocich przyjaciół i zdążają się takie puszki z 2 warst 6 po boku albo 18 puszek z wgnieceniami także tutaj kurierka winna albo firma zooplus i pracownicy w magazynach

  19. Dno poniżej jakiegokolwiek dna. Wysłano mi klatkę(wielka klatka, ciężka duża paczka) w stanie tragicznym. Klatka UŻYWANA i USZKODZONA. Były jednoznaczne ślady używania, wyglądała na wcześniej już NIE RAZ odsyłaną. To jeszcze nic, ZERO ZABEZPIECZENIA podczas transportu!!ZERO.Metalowe części klatki szorowały jedna o drugą,więc była masa uszkodzeń w lakierze. Akcesoria luzem wrzucone do kuwety,walały się po niej powodując uszkodzenia całej kuwety. Uszkodzone było wszystko,łącznie z elementami łączeniowymi(wielkie wgięcie,masa rys), a same metalowe części klatki nie pasowały do dachu klatki. Podejście do klienta-DNO, zero odpowiedzialności za własne błędy, masz jako klient płacić do końca, bo stracony czas, nerwy i cała reszta jest bezcenna i nic ci za to nie dadzą. UWAGA-klatkę chcieli z powrotem, czyli TRAFIŁA DO SPRZEDAŻY ponownie-odrażające i nieuczciwe,delikatnie mówiąc!. Do tego cenzurują negatywne komentarze, przez co nie dowiesz się od innych co kupujesz. Niech każdy zapyta siebie, czym jest ta firma.

  20. Kupuje w tym sklepie dla Kota, dziwię się że W asortymencie sklepu nie ma obrożę na pchły lub innych takich rzeczy, jak widzę gratis to wiem że z góry muszę za niego zapłacić jaki to gratis no i te ceny trochę za bardzo wywindowane do góry, no i te ceny – coś tam to wcale nie żadna promocja bo oni wtedy podnoszą ceny produktu do góry i tak wychodzi się na zero, zdarzyło mi się że kurier przyniósł paczkę wszystko było w porządku z paczką ale pomylili się z produktem kiedy chciałam odzyskać swój produkt robi się problem, no i te brakujące towary w sklepie nigdy nie wiedzą kiedy będzie dostawa nowego towaru i co trochę zmienię tylko datę kiedy towar będzie dostępny tragedia w dwudziestym pierwszym wieku moim zdaniem towary powinny być na bieżąco dostarczane do sklepu a nie po miesiącu albo dłużej

  21. brak jakiejkolwiek informacji o przyczynie opóźnień w dostawach . 3ci tydzień jak czekam na karmę

  22. Czas dostawy bez zastrzeżeń, ale notorycznie dostaje otwarte worki z karmą, mimo wieeeelu uwag na ten temat. Zdecydowanie kończę zamawiać z zooplusa. Teraz przyszła paczka z po prostu wysypanym całym workiem karmy w pudełku.

  23. Płacę z góry i paczkę mam na drugi lub najpóźniej na trzeci dzień. Nigdy nie było z tym problemu, nawet w pandemii.

  24. Problemem jest otrzymać swoje pieniądze za zwrócone produkty, czasem trzeba pisać jakieś dodatkowe wnioski o zwrot środków, czasem kręcą i anulują korekty, nie masz Kliencie ani towaru ani pieniędzy… fatalna obsługa klienta, nie polecam zakupów u nich.

  25. Firma Zooplus kombinuje aby nie oddać towaru za zoopunkty, celowo wysyła drugie takie samo zamówienie umieszczając w nim towar za zoopunty wiedząc z góry że klient nie odbierze przesyłki bo po co mu takie same przedmioty za które ponownie musi zapłacić. Po tym jak zorientowali się że ich rozkmniniłem kontakt mailowy sie urwał. Zaproponowali nie przyjęcie przesyłki i zwrot punktów które sa bezużyteczne bo itak nie otrzymuje się za nie towaru. System komentarzy tak sobie stworzyli że można tylko oceniać towar, za obsługę niestety nie bo by nikt u nich nic nie kupił. Były to ostatnie moje zakupy w Zooplus, poprosiłem o usunięcie konta. Jest mnóstwo innych sklepów które nie robia takich wałów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *