Answear.com – sklep godny zaufania? Wasze opinie

Moda zmienia się jak w kalejdoskopie, a nadążanie za nią wymaga nieustannego „aktualizowania” swojej garderoby.

Dziś odzież, obuwie oraz różnego rodzaju dodatki można oczywiście wygodnie kupować przez internet. Sprzedających takie produkty sklepów online jest mnóstwo i w efekcie często trudno zdecydować się na jeden z nich.

Pojawia się przede wszystkim niepewność, czy oferowany przez danego sprzedawcę asortyment odzieżowy faktycznie jest oryginalny i wysokiej jakości.

Z tego powodu dziś przyjrzymy się jednemu z bardziej popularnych sklepów specjalizujących się w sprzedaży ubrań – Answear.com. Co to za firma, co znajduje się w jej ofercie i czy jest godna zaufania? Sprawdź już teraz!

Sklep answear.com – nieco liczb na początek!

Answear.com to internetowy sklep specjalizujący się w sprzedaży odzieży, dodatków oraz obuwia, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Nie można obojętnie przejść obok faktów, czym firma ta była na początku swojego istnienia, w roku 2011. Przedsiębiorstwo jest bowiem polskie i w tamtym czasie tworzyło pierwszą na terenie naszego kraju multibrandową platformę sprzedażową.

Co to znaczy? Że specjalizowała się w sprzedaży niewłasnych produktów odzieżowych, ale wielu różnych marek. Już w pierwszych dniach funkcjonowania na stronie dostępna była odzież od ponad 100 producentów, z których, co ciekawe, wielu wcześniej było niedostępnych dla polskich konsumentów.

źródło – https://answear.com/c/ona

Jak wygląda to dziś? Obecnie oferta rozrosła się do blisko 400 światowej klasy marek. Co więcej, Answear.com już dawno nie skupia swoich działań wyłącznie na Polsce. Ma bowiem własne oddziały w 10 innych krajach, gdzie cieszy się ogromną i stale rosnącą popularnością. Warto przybliżyć tutaj liczby, które świadczą o tym, jak dynamicznie rozwija się firma.

W 3 kwartale roku 2021 (kiedy to obchodziła swoje 10 urodziny), wypracowała przychód na poziomie ponad 150 milionów złotych. Czy to dużo? Przedsiębiorstwo chwaliło się, że był to wzrost o 72 procent w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Co więcej, przez pierwsze 9 miesięcy 2021 firma zanotowała przychód przekraczający 420 milionów złotych. Tu z kolei mamy wzrost o ponad 60%.

Co znajduje się w ofercie sklepu?

Jak już wspominaliśmy, Answear.com jest sklepem specjalizującym się w sprzedaży ubrań, dodatków odzieżowych oraz obuwia. Znajdziemy tutaj produkty przeznaczone dla kobiet, mężczyzn, a nawet dzieci. Wybór marek jest ogromny, a do tego, jak można dowiedzieć się z oficjalnych komunikatów firmy, liczba produktów wynosi ponad 95 tysięcy i stale rośnie.

Ciężko byłoby więc wymienić je wszystkie, ale pośród dostępnych kategorii można znaleźć m.in.:

  • odzież na co dzień i specjalne okazje,
  • ubrania sportowe,
  • obuwie,
  • różnego rodzaju akcesoria i dodatki,
  • produkty odzieżowe premium, a więc najlepszych, światowej klasy marek.

Lista producentów, jakie skupia wokół siebie ta firma, jest ogromna. Bez problemu znaleźć tu można te najbardziej rozpoznawalne, jak Puma, Adidas, Fila, Diesel, Lacoste, Calvin Klein czy New Balance.

Jak wygląda polityka sprzedaży w Answear.com?

Na wstępie warto podkreślić, że dziś firma ta działa już nie tylko w internecie. Prowadzi również swoje sklepy stacjonarne zlokalizowane w galeriach handlowych wielu dużych miast w Polsce.

źródło – https://answear.com/c/ona

Niewątpliwie zwiększa to zaufanie do niej. Jednak skupmy się na sprzedaży online, gdyż to tutaj Answear.com ma największe sukcesy. Jak wygląda robienie zakupów w tym sklepie?

Przede wszystkim firma gwarantuje, że każdy produkt zostanie wysłany w czasie maksymalnie 24h od złożenia zamówienia. Oprócz tego istnieje możliwość osobistego odbioru zakupów w salonie firmowym lub w punkcie partnerskim.

Dobrą informacją z pewnością jest fakt, że sklep wydłuża ustawowy termin zwrotu produktów bez podawania przyczyny. Każdy klient może rozmyślić się z zakupu przez 30 dni od jego dokonania. Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy tylko poinformować sklep, np. drogą elektroniczną, a następnie odesłać towar. Firma gwarantuje zwrot pieniędzy w terminie od 5 do 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.

Co z reklamacjami? Tutaj też nie powinno być większego problemu. Każdy producent odzieży ma oczywiście własną politykę związaną z gwarancją, dlatego okres jej obowiązywania może być różny. Jednak Answear.com na swojej stronie wyraźnie podkreśla, że każdemu klientowi sklepu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi, której oczywiście udziela sprzedawca. Okres jej obowiązywania wynosi 2 lata od zakupu.

Co o sklepie sądzą jego klienci?

Niewątpliwie nie raz mogłem już słyszeć o marce Answear.com, gdyż od początku swojej działalności stara się ona być bardzo aktywna. Choć skupia się na sprzedaży odzieży, tak bierze udział w wielu akcjach, które z jednej strony promują ją, a z drugiej spotykają się z pozytywnym odbiorem społecznym. Pośród najważniejszych można wymienić:

  • propagowanie recyklingu oraz ekologicznego stylu życia,
  • promowanie piękna w każdej postaci, którego celem jest wyeliminowanie dyskryminacji ludzi np. z powodu ich tuszy,
  • ogromne wsparcie dla rozwoju branży modowej, w tym poprzez kształcenie stylistów oraz wizażystów.

Warto podkreślić jeszcze, że przez nieco ponad dekadę działalności, marka zdążyła zgromadzić ponad 50 różnych nagród branżowych. Jedną z nich otrzymała już rok po rozpoczęciu funkcjonowania – Fashion Website Awards za najlepszy sklep online związany z modą.

Wszystko to sprawia, że Answear.com niewątpliwie cieszy się, bardzo dobrną opinią pośród swoich klientów. Firma chwalona jest nie tylko za duży wybór modnych i przede wszystkim oryginalnych produktów odzieżowych. Wiele osób ceni ją także m.in. za szybkie dostawy oraz profesjonalną obsługę klienta.

Jak kształtują się ceny w tym sklepie

Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty tego sklepu, musisz mieć świadomość tego, że oferuje on jedynie odzież markową, pochodzącą od dobrych producentów.

Ceny na pewno nie są najniższe, ale za to firma podkreśla, że stara się, aby były jak najbardziej atrakcyjne. Na stronie często można spotkać się z wyprzedażami, na które niewątpliwie warto polować. Do tego klienci regularnie otrzymują różnego rodzaju kupony rabatowe.

Czy warto kupować na Answear.com?

Naturalnie nie mamy zamiaru nikogo zachęcać do robienia zakupów w tym sklepie – decyzję z tym związaną musicie podjąć we własnym zakresie.

Jednak głęboko wierzymy w to, że lektura powyższego artykułu pomogła Wam w jej podjęciu. Marka z pewnością rysuje się na godną zaufania, o czym świadczą zarówno pozytywne opinie na jej temat, jak i liczne nagrody, które zdobyła.

Click to rate this post!
[Total: 19 Average: 2.6]

Answear.com - opinie z forum:

  1. jakieś ciuszki dla kobietki to ja tu znajde?;D Fajne są rzeczy tylko ceny jak dla mnie odrobine za wysokie

    1. A patrzyłaś na Mango? Tania i fajna marka 😉

  2. a jak z nimi teraz tzn w 2014?? nie oszukuja??

  3. sklep jak sklep, ale mnie się najbardziej podoba tutaj to, ze jest az 30 dni na zwrot bez podania przyczyny a do tego z adarmo, oby więcej sklepow tak dbalo o klienta.

  4. przyzwoite miejsce na zakupy, spory asortyment i wlasciwie ceny na niezły poziomie, ja polecam innym.

  5. tak trochę się zawiodłam na obsłudze klienta, która strasznie długo odpowiada na maile, ale co do asortymentu i cen nie mam zastrzezeń.

  6. Spoko miejsce, można coś kupić w rozsądnej cenie.

  7. az mnie zaskoczylo ze po 22h paczka była już w paczkomacie, trochę z tymi cenami tylko nie zawsze jest tak tanio. w sumie jednak warto, na pewno profesjonalnie.

  8. naprawdę jest 30 dni na zwrot za darmo, sklep jest niezły, z cenami nie ma co dyskutować, nie zawsze najniższe, ale chyba nie ma idealnego sklepu. Ogólnie polecam.

  9. Kiedyś to nawet jakoś działało, ale teraz to wystarczy jakaś promocja i dostawa od razu się opóźnia. Piszą że towar jest wysłany, a potem się okazuje że wysyłka jest parę dni później. Ceny też jakieś świetne nie są, ale przynajmniej wybór jest duży.

  10. Witam nie polecam Po kilku razach zakupione buty Melissa za ok 300 zł pękły Niestety reklamacji nie uznali W skrócie informacje żeby nie odpowiednio w nich chodziłam

  11. Nie istnieje u nich nic takiego jak gwarancja. Buty pseudo firmowe rozleciały się całkowicie po 2 miesiącach użytkowania. Reklamacji nie uznano ponieważ „nie możliwe aby buty tak szybko się rozleciały” Jest paragon z datą ale i tak nie. Prawdopodobnie były to jakieś podróby które wciskano jako oryginalne. Drugą parę spotkał dokładnie ten sam los. Więcej tam nie kupię i nie polecam.

  12. „tak trochę się zawiodłam na obsłudze klienta, która strasznie długo odpowiada na maile, ale co do asortymentu i cen nie mam zastrzezeń.” – a pomyślałaś/pomyślałeś, że codziennie wpada 200/300 maili, osoby zajmujące się odpisywaniem na maile takich osób jak Wy mają oprócz tego jeszcze inne obowiązki, jak odbieranie telefonów, gdzie co drugi gość drze się i wyzywa personalnie, do obowiązków należą również inne kwestie biurowe, ale jasne, można sobie gadać i psioczyć na ludzi w obsłudze klienta, a samemu nie mieć zielonego pojęcia na czym praca w ogóle polega, tacy jak Wy uważacie tych ludzi za śmieci, na których wolno nawrzeszczeć, skurw…, zmieszać z błotem, myślicie że jak zapłacie za coś to Wam wszystko wolno i wszystko się Wam należy, po drugiej stronie ekranu i telefonu siedzą normalni ludzie, którzy czują, którzy niejednookrotnie po Waszych niesprawiedliwych opiniach i chamskich odzywkach przechodzą załamania nerwowe. Wiem, zaraz rzucicie – trzeba się było uczyć, po pierwsze tam pracują ludzie z wyższym wykształceniem, po różnych kierunkach, z różnymi zdolnościami, a po drugie, nawet jeżeli pracują tam ludzie po podstawówce czy zawodówce to co? To niby daje Wam prawo traktować ich jak śmieci??? Są to zwykli, fajni ludzie, z pasjami, z uczuciami, ludzie którzy chcą pomóc, ale niestety są na samym końcu tego całego łańcucha i często „góra” nie daje im żadnych potrzebnych informacji by pomóc klientowi, ale oczywiście, wiekszość z Was powie, że Was to guzik obchodzi, siedzi na telefonie i na skrzynce, to ma stanąć na rzesach i calowac Wa po stopach, takie jest podejscie sporej liczby klientów, a wystarczyloby wykazac sie empatia i zrozumieniem, bo osoby z BOKu w przewazajacej czesci zgadzaj sie z klientem, rozumieja doskonale, ale jak jeden z drugim klientem zaczyna kur…ć, drzeć się, wyzywać, to sorry, ale zapomnijcie że Wam pomogą, niczego chamstwem nie ugracie, tylko życzliwością i potraktowaniem osoby z infolinii w sposób ludzki i serdeczny. Ktoś

  13. 400 zł za poliestrową koszulę to lekka przesada. Cena jakby była co najmniej z jedwabiu albo złota.

  14. Orientuje się ktoś, czy można zrobić zakupy zarówno z odbiorem osobistym, jak i płatnością w sklepie?

  15. czy ten sklep prowadzi jakiś program partnerski, typu im więcej zamawiasz, tym wyższe rabaty dostajesz na kolejne zakupy?

  16. Mam pytanie do osób często tam kupujących, czy kolory produktów na zdjęciach w miarę zgadzają się z rzeczywistością czy trzeba uważać, co się zamawia?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.