Douglas.pl – czy warto kupować tu perfumy?

Strona douglas.pl
Strona douglas.pl

[kkstarratings]Douglas jest perfumerią, która w swoim asortymencie ma głównie perfumy, ale również inne kosmetyki. Pod marką Douglas działają zarówno perfumerie stacjonarne, jak i również sklep internetowy. Właścicielem perfumerii oraz serwisu jest przedsiębiorstwo Parfuemerie Douglas GmbH, które swoją siedzibę ma w Niemczech.

Firma prowadzi działalność na rynku kosmetycznym od ponad stu trzydziestu lat. Koncern prowadzi działalność międzynarodową zarówno w krajach europejskich i amerykańskich w sumie w ponad dwudziestu państwach.

Na rynku polskim firma również prowadzi działalność za pośrednictwem sklepu internetowego oraz stacjonarnych placówek. W Polsce jest kilkadziesiąt perfumerii Douglas między innymi w takich miastach, jak Kraków, Warszawa, Poznań, Toruń, Opole, czy Rzeszów.

Sklep internetowy Douglas oferuje perfumy i inne kosmetyki zarówno dla kobiet i jak i męskie.  Co do kosmetyków w asortymencie są: balsamy do ciała, żele pod prysznic, kremy do twarzy, peelingi, maseczki, mleczka, olejki, peelingi. Ponadto w ofercie są kosmetyki do makijażu min, fluidy, cienie do oczu, kredki, róże, pudry i inne.

Douglas – dzisiaj 24.06.22 – wyprzedaże do 45% taniej. Kliknij tutaj

Oferowane produkty są różnych marek min. Diora, Hugo Bossa, Calvina Kleina, Versace, Burberry. Za produkty kupujący może zapłacić za pomocą serwisu PayPal, kartą kredytową lub przelewem online. Realizacja za mówienia wraz z dostawą trwa kilka dni. Przy kupowaniu produktów można zamówić dwie próbki perfum gratis.

Click to rate this post!
[Total: 9 Average: 2.3]

Douglas - opinie z forum:

  1. Kupujecie tu? Jak wrażenia? Ceny nawet ok

    1. Byłam kilka razy w sklepie stacjonarnym i niestety drażni mnie to, że nie mogę w spokoju sama zorientować się w kosmetykach (nie chodzi oczywiście o ich otwieranie i testowanie, tylko czytanie etykiet, czy korzystanie
      z testera). Chciałam się zorientować w cenach, zastanowić nad składem produktów, ale za każdym razem pojawiała się pani i proponowała swoje oferty.. Ja wszystko rozumiem że to jej praca ale naprawdę jest to uciążliwe i czułam się nie tylko obserwowana ale przede wszystkim onieśmielona nagabywaniem przez ekspedientkę. Tym bardziej że na początku powiedziałam że dziękuję za pomoc, że sama się zorientuje, po czym kolejna podeszła.. Eh… Przestałam tam chodzić, pomimo że bardzo lubiłam ten sklep

      1. Ja również czuję się obserwowana i atakowana,nie ma tego wyczucia.
        Pewnie to jakaś taktyka formy,mnie absolutnie się to nie podoba.
        Anna

      2. Sklep sam w sobie ok, jednak brak odpowiedniej wiedzy o kosmetykach oraz denerwujące zwroty typu „ bardzo fajny kosmetyk”. Panie wciskają to co maja w celach sprzedażowych, niekoniecznie z chęci pomocy doboru kosmetyku dla danej osoby- potrzeby🙁

    2. Ten sklep to kpina od tygodnia rozmawiam z nimi mailowo w sprawie anulacji moich zamówień. Łącznie anulowano mi 6 zamówień. Tłumaczą się, że produkt jest niedostępny na magazynie. Kiedy napisałam, że w momencie zamówienia był dostępny i co więcej wciąż jest, napisali, że to system anuluje zdublowane zamówienia, a żadne z moich anulowanych nie było zdublowane. Robią sobie jaja z klientów, przestali już nawet odpisywać na moje maile. OMIJAĆ TEN SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM.

    3. Piszę w sprawie osób pracujących w douglas. Paniom się wydaje ,że wszyscy chodzą,że kradną bądź że jak wchodzą i oglądają to już ich nie stać. Obserwują jak ludzie są ubrani, jakby to faktycznie było ważne. Szczerze to niech zajmują się pracą i tym co powinny robić a nie głupotami . To raz kolejna sprawa . Przestańcie wystawiać próbki kosmetyków dla klientów na vinted czy olx bo to słabe. Zacznijcie nadzorować co pracownice wynoszą !

  2. jak z reklamacjami w 2014 roku?? dalej mozna oddac bez podania przyczyny??

  3. naprawdę profesjonalna ubsluge maja i do tego mila bo zdarzylo mi się pare razy tam zadzwonić, ja jestem zadowolony z tego sklepu

  4. W sumie sam sklep jest ok, ale troszkę się zawiodłem sama wysylka bo dziwnie długo czeka się na księgowanie przelewu i potem wyslanie, ale tak to jest ok.

  5. kolejny, 3 już chyba zakup tam zrobiony i jak na razie wszystko jest jak najbardziej ok, dla mnie spoko miejsce

  6. kosmetyki oryginalne i jak dla mnie cenowo atrakcyjne, minus z wysylka, droga i długo się czeka, ale i tak wychjodzi sporo taniej.

  7. W zasadzie to jestem zadowolona z tego sklepu, przejrzysta oferta, niskie ceny, ciężko było mi się z obsluga klienta skotkaktowac, nie wiem czemu bo ludzie wlasnie sobie ich chwala, a ja miałm problemy, ale ogólnie sklep niezły.

  8. Kompletny brak kompetencji i nie tylko, kogo ten Douglas zatrudnia?Wysłali „przemacany” i do tego przeterminowany kosmetyk. W sprawie reklamacji nie ma z kim tego załatwić. Wiją się jak piskorze jakby zalatwienie sprawy było wręcz wyrokiem śmierci. Co za ludzie jestem zdumiona grzecznie powiedziawszy.

  9. Douglas bardzo mnie rozczarował, dnia 11 listopada zrobiłam zamówienie online, wtedy był rabat 20% na wszystko, przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze, przez kilka dni zero odzewu i nagle po tygodniu informacja o anulowaniu zamówienia, a niby czemu, nie wierzę, że w całym magazynie nie było akurat tych kosmetyków zamówionych przeze mnie . Po co robić super rabat nabierać ludzi A potem zamówienie anulować.

    1. Miałam dokładnie tak samo. To był pierwszy raz, kiedy skorzystałam z ich promocji. Zawsze kupowałam w cenach regularnych i dostawałam przesyłki do 3 dni. Tym razem po 1,5 tygodnia dostałam informacje o anulowaniu. Trochę niesmak…

  10. Ja natomiast dostałam w ubiegłym tygodniu perfumy z ubytkiem, zapakowane w folię bąbelkową, zamiast w oryginalny kartonik 🙁
    Douglas przeprosił i zaproponował, że dośle pudełko na perfumy… O brakujących mililitrach zapomnieli, a zapłaciłam za pełnowartościowy produkt

  11. Chciałam kupić kalendarz adwentowy, który miał być prezentem. Zamówienie poprzez stronę internetową Douglas złożyłam 13.11.2020, płatność została wysłana przy zamówieniu przez Przelewy 24. Tydzień trwało potwierdzanie płatności mimo maili z mojej strony i kontaktu z infolinią. Potem otrzymałam nr przesyłki InPost do śledzenia. Przez kolejny tydzień sprawdzałam status przesyłki, który się do 25.11 nie zmienił (przesyłka przygotowywana przez nadawcę). Dzisiaj, czyli 25.11 dowiedziałam się z infolinii, że przesyłki nie nadano, bo Douglas postanowił zmienić formę dostawy z paczkomatu na kuriera, bo podobno przesyłka nie mieści się do paczkomatu (sic! – kalendarz adwentowy?). Wg informacji z infolinii, przesyłka nie została nadana kurierem, bo Douglas czeka na podanie adresu przesyłki, który przecież był podany na zamówieniu. Osobną kwestią jest to, że jeśli czekają na adres, to nie było z ich strony żadnego kontaktu w tej sprawie – zarówno mailowego jak i telefonicznego. Dzisiaj podałam adres i czekam na kuriera. Nie wiem, kiedy będzie. Generalnie – obsługa dramat, realizacja zamówienia – dramat. Informacje reklamowe podawane na stronie Douglas odnośnie czasów realizacji zamówień internetowych to zupełna fikcja. Równolegle zamówiłam kilka kalendarzy dla innych osób z rodziny z innych firm i już dawno przyszły. Serdecznie nie polecam!

  12. Coż, do tej pory nie miałam złych doświadczeń, ale do czasu. Dwa dni temu zostałam oszukana. Kupiłam krem z serii Renergie, do którego przynależny był zestaw kosmetyków, ale oczywiście bardzo „kompetentna” paniusia z chyba z najgorszej infolinii jakie znam próbowała udowodnić mi, że do tego produktu miniatur brak. Kiedy poprosilam ją aby może ponownie sprawdziła stronę i przyjrzała się może nieco uważniej, totalnie mnie zignorowała. Zresztą kolejne moje e-maile pozostały bez odpowiedzi ! Rezultat taki, że przyszła do mnie paczka pozbawiona zestawu, przez co będzie zwrócona, a douglas stracił własnie dobrą klientkę. Uczciwość z biznesie to PODSTAW drogi douglasie.

  13. Infolinia w Douglasie?? pusty śmiech, zero szacunku do klienta, ignorowanie, nie odpisywanie na e-maile…do tej pory nie spotkałam sie z takim brakiem szacunku, a nie powiem drogeria fajna, choć ceny bardzo zawyżone..!

  14. Kupiłam córce perfumy Coco Chanel 100 ml.Jak się okazało perfumy wcale nie pachną. Szkoda bo sporo kasy na nie wydałam i straciłam.Nic już nie kupię w tym sklepie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.