Douglas.pl – czy warto kupować tu perfumy?

Strona douglas.pl
Strona douglas.pl

Douglas jest perfumerią, która w swoim asortymencie ma głównie perfumy, ale również inne kosmetyki. Pod marką Douglas działają zarówno perfumerie stacjonarne, jak i również sklep internetowy. Właścicielem perfumerii oraz serwisu jest przedsiębiorstwo Parfuemerie Douglas GmbH, które swoją siedzibę ma w Niemczech.

Firma prowadzi działalność na rynku kosmetycznym od ponad stu trzydziestu lat. Koncern prowadzi działalność międzynarodową zarówno w krajach europejskich i amerykańskich w sumie w ponad dwudziestu państwach.

Na rynku polskim firma również prowadzi działalność za pośrednictwem sklepu internetowego oraz stacjonarnych placówek. W Polsce jest kilkadziesiąt perfumerii Douglas między innymi w takich miastach, jak Kraków, Warszawa, Poznań, Toruń, Opole, czy Rzeszów.

Sklep internetowy Douglas oferuje perfumy i inne kosmetyki zarówno dla kobiet i jak i męskie.  Co do kosmetyków w asortymencie są: balsamy do ciała, żele pod prysznic, kremy do twarzy, peelingi, maseczki, mleczka, olejki, peelingi. Ponadto w ofercie są kosmetyki do makijażu min, fluidy, cienie do oczu, kredki, róże, pudry i inne.

Douglas – dzisiaj 20.02.24 – wyprzedaże do 45% taniej. Kliknij tutaj

Oferowane produkty są różnych marek min. Diora, Hugo Bossa, Calvina Kleina, Versace, Burberry. Za produkty kupujący może zapłacić za pomocą serwisu PayPal, kartą kredytową lub przelewem online. Realizacja za mówienia wraz z dostawą trwa kilka dni. Przy kupowaniu produktów można zamówić dwie próbki perfum gratis.

Click to rate this post!
[Total: 16 Average: 2.6]

Douglas - opinie z forum:

  1. Kupujecie tu? Jak wrażenia? Ceny nawet ok

    1. Byłam kilka razy w sklepie stacjonarnym i niestety drażni mnie to, że nie mogę w spokoju sama zorientować się w kosmetykach (nie chodzi oczywiście o ich otwieranie i testowanie, tylko czytanie etykiet, czy korzystanie
      z testera). Chciałam się zorientować w cenach, zastanowić nad składem produktów, ale za każdym razem pojawiała się pani i proponowała swoje oferty.. Ja wszystko rozumiem że to jej praca ale naprawdę jest to uciążliwe i czułam się nie tylko obserwowana ale przede wszystkim onieśmielona nagabywaniem przez ekspedientkę. Tym bardziej że na początku powiedziałam że dziękuję za pomoc, że sama się zorientuje, po czym kolejna podeszła.. Eh… Przestałam tam chodzić, pomimo że bardzo lubiłam ten sklep

      1. Ja również czuję się obserwowana i atakowana,nie ma tego wyczucia.
        Pewnie to jakaś taktyka formy,mnie absolutnie się to nie podoba.
        Anna

      2. Sklep sam w sobie ok, jednak brak odpowiedniej wiedzy o kosmetykach oraz denerwujące zwroty typu „ bardzo fajny kosmetyk”. Panie wciskają to co maja w celach sprzedażowych, niekoniecznie z chęci pomocy doboru kosmetyku dla danej osoby- potrzeby🙁

    2. Ten sklep to kpina od tygodnia rozmawiam z nimi mailowo w sprawie anulacji moich zamówień. Łącznie anulowano mi 6 zamówień. Tłumaczą się, że produkt jest niedostępny na magazynie. Kiedy napisałam, że w momencie zamówienia był dostępny i co więcej wciąż jest, napisali, że to system anuluje zdublowane zamówienia, a żadne z moich anulowanych nie było zdublowane. Robią sobie jaja z klientów, przestali już nawet odpisywać na moje maile. OMIJAĆ TEN SKLEP SZEROKIM ŁUKIEM.

    3. Piszę w sprawie osób pracujących w douglas. Paniom się wydaje ,że wszyscy chodzą,że kradną bądź że jak wchodzą i oglądają to już ich nie stać. Obserwują jak ludzie są ubrani, jakby to faktycznie było ważne. Szczerze to niech zajmują się pracą i tym co powinny robić a nie głupotami . To raz kolejna sprawa . Przestańcie wystawiać próbki kosmetyków dla klientów na vinted czy olx bo to słabe. Zacznijcie nadzorować co pracownice wynoszą !

    4. Dostałam z godzinę temu numer przesyłki do śledzenia bo podobno wysłali, a mi pokazuje zły numer przesyłki. Czy miał ktoś też tak, i później było okej?

    5. Nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy. Niby niewielka suma ale chodzi o fakt. Przeszło tydzień czekam i nic . Lekceważą sobie moje telefony . Pisze i nic . Mam czekać nawet tydzień . W dzisiejszych czasach . To skandal

    6. Nie polecam kupowania przez internet
      Zamawiałam paczkę 14.12 po czym dzwonilam na infolinię 19.12 że paczka dalej nie wysłana po czym pani powiedziała że będzie kontaktować się ze mną po przez maila ale nie zrobili tego. Dzwonilam drugi raz 20.12 po czym Pani powiedziała że będą się ze mną kontakt i znowu cisza. Dzisiaj 21.12 przychodzi mi na maila informacja ze paczka anulowana nawet nie wysłałam z magazynu dzwoniąc tam pani powiedziała że już nic nie mogę z tym zrobić. Nie polecam

    7. Byłem dzisiaj w Daglas galeria Forum ,Koszalin ekspedientki natarczywe
      Atakują jak łowną zwierzynę nie jest to miłe ,powiedziałem że jeśli będę potrzebował pomocy to o nią poproszę nie wróciłem z wypasu krów.Tyle osób niech lepiej wystawia ceny bo dla klienta to również ważna sprawa,klient również wybiera zgodnie w pewnym pułapie cenowym ,a do czego ma się odnieść jak ich brak ? Póki. Co nie polecam tam chodzić.

  2. jak z reklamacjami w 2014 roku?? dalej mozna oddac bez podania przyczyny??

  3. naprawdę profesjonalna ubsluge maja i do tego mila bo zdarzylo mi się pare razy tam zadzwonić, ja jestem zadowolony z tego sklepu

  4. W sumie sam sklep jest ok, ale troszkę się zawiodłem sama wysylka bo dziwnie długo czeka się na księgowanie przelewu i potem wyslanie, ale tak to jest ok.

  5. kolejny, 3 już chyba zakup tam zrobiony i jak na razie wszystko jest jak najbardziej ok, dla mnie spoko miejsce

  6. kosmetyki oryginalne i jak dla mnie cenowo atrakcyjne, minus z wysylka, droga i długo się czeka, ale i tak wychjodzi sporo taniej.

  7. W zasadzie to jestem zadowolona z tego sklepu, przejrzysta oferta, niskie ceny, ciężko było mi się z obsluga klienta skotkaktowac, nie wiem czemu bo ludzie wlasnie sobie ich chwala, a ja miałm problemy, ale ogólnie sklep niezły.

  8. Kompletny brak kompetencji i nie tylko, kogo ten Douglas zatrudnia?Wysłali „przemacany” i do tego przeterminowany kosmetyk. W sprawie reklamacji nie ma z kim tego załatwić. Wiją się jak piskorze jakby zalatwienie sprawy było wręcz wyrokiem śmierci. Co za ludzie jestem zdumiona grzecznie powiedziawszy.

  9. Douglas bardzo mnie rozczarował, dnia 11 listopada zrobiłam zamówienie online, wtedy był rabat 20% na wszystko, przewidywany czas dostawy 1-2 dni robocze, przez kilka dni zero odzewu i nagle po tygodniu informacja o anulowaniu zamówienia, a niby czemu, nie wierzę, że w całym magazynie nie było akurat tych kosmetyków zamówionych przeze mnie . Po co robić super rabat nabierać ludzi A potem zamówienie anulować.

    1. Miałam dokładnie tak samo. To był pierwszy raz, kiedy skorzystałam z ich promocji. Zawsze kupowałam w cenach regularnych i dostawałam przesyłki do 3 dni. Tym razem po 1,5 tygodnia dostałam informacje o anulowaniu. Trochę niesmak…

  10. Ja natomiast dostałam w ubiegłym tygodniu perfumy z ubytkiem, zapakowane w folię bąbelkową, zamiast w oryginalny kartonik 🙁
    Douglas przeprosił i zaproponował, że dośle pudełko na perfumy… O brakujących mililitrach zapomnieli, a zapłaciłam za pełnowartościowy produkt

  11. Chciałam kupić kalendarz adwentowy, który miał być prezentem. Zamówienie poprzez stronę internetową Douglas złożyłam 13.11.2020, płatność została wysłana przy zamówieniu przez Przelewy 24. Tydzień trwało potwierdzanie płatności mimo maili z mojej strony i kontaktu z infolinią. Potem otrzymałam nr przesyłki InPost do śledzenia. Przez kolejny tydzień sprawdzałam status przesyłki, który się do 25.11 nie zmienił (przesyłka przygotowywana przez nadawcę). Dzisiaj, czyli 25.11 dowiedziałam się z infolinii, że przesyłki nie nadano, bo Douglas postanowił zmienić formę dostawy z paczkomatu na kuriera, bo podobno przesyłka nie mieści się do paczkomatu (sic! – kalendarz adwentowy?). Wg informacji z infolinii, przesyłka nie została nadana kurierem, bo Douglas czeka na podanie adresu przesyłki, który przecież był podany na zamówieniu. Osobną kwestią jest to, że jeśli czekają na adres, to nie było z ich strony żadnego kontaktu w tej sprawie – zarówno mailowego jak i telefonicznego. Dzisiaj podałam adres i czekam na kuriera. Nie wiem, kiedy będzie. Generalnie – obsługa dramat, realizacja zamówienia – dramat. Informacje reklamowe podawane na stronie Douglas odnośnie czasów realizacji zamówień internetowych to zupełna fikcja. Równolegle zamówiłam kilka kalendarzy dla innych osób z rodziny z innych firm i już dawno przyszły. Serdecznie nie polecam!

  12. Coż, do tej pory nie miałam złych doświadczeń, ale do czasu. Dwa dni temu zostałam oszukana. Kupiłam krem z serii Renergie, do którego przynależny był zestaw kosmetyków, ale oczywiście bardzo „kompetentna” paniusia z chyba z najgorszej infolinii jakie znam próbowała udowodnić mi, że do tego produktu miniatur brak. Kiedy poprosilam ją aby może ponownie sprawdziła stronę i przyjrzała się może nieco uważniej, totalnie mnie zignorowała. Zresztą kolejne moje e-maile pozostały bez odpowiedzi ! Rezultat taki, że przyszła do mnie paczka pozbawiona zestawu, przez co będzie zwrócona, a douglas stracił własnie dobrą klientkę. Uczciwość z biznesie to PODSTAW drogi douglasie.

  13. Infolinia w Douglasie?? pusty śmiech, zero szacunku do klienta, ignorowanie, nie odpisywanie na e-maile…do tej pory nie spotkałam sie z takim brakiem szacunku, a nie powiem drogeria fajna, choć ceny bardzo zawyżone..!

  14. Kupiłam córce perfumy Coco Chanel 100 ml.Jak się okazało perfumy wcale nie pachną. Szkoda bo sporo kasy na nie wydałam i straciłam.Nic już nie kupię w tym sklepie

    1. Ja też zamówiłam przez internet i ogromne rozczarowanie.Perfumy nie pachną jak w sklepie.Mogę niby złożyć reklamację, ale wygląda to tak że się odsyła i oni sobie go psikają,a potem to odsyłają z informacją że produkt hest oryginalny.Rzenada

  15. Kupione perfumy,, ADRIANA GRANDE ,, zapach utrzymuje się bardzo krótko jestem zawiedziona bo był to prezent tym bardziej taki sklep jak DOUGLAS gdzie jak gdzie ale tu powinny być tylko orginały pierwszy i ostani zakup w tym sklepie!!!

  16. Zakupy na Duglas.pl super sprawa jednak to z jaką firmą mają podpisaną umowę na dostawę to wprost skandal !DHL TO NAJGORSSZA DOSTAWCA Z JAKIM MIZNA MIEC DO CZYNIENIA! JELSI JEST INNA FORMA DOATAWY TO OK JESLI NIE JUZ NIGDY NIE DOKONAM ZAKUPU ZE STRONY I zastanowię się czy nie zmienię z tego powodu perfumerii

  17. Kupiłam Patera,najpierierw nie mogłam dostać paczkę, pomylili adres,telefon, nie dostałam kody odbióru.wreszcie ….Otworzyłam paczkę towar nie odpowiadał moim oczekiwaniom .Teraz bie sie od 2 dni ze bym zwrócić. ODRADZAM NIE KUPUJCIE,szkoda Nerwów,i zepsute święto.

  18. Jestem klientem , który zakupy w firmie Douglas dokonywałam stacjonarnie i on-line i on-line od partnerow . nie jest to firma tania ale nadrabiała obsluga ale coś sie dzieje niepokojącego . paczka ktora byla wyslana z Niemiec byla bez obiecanego upominku z firmy KILIAN ! Paczki zamowiłam dwie w jednej upominek byl a w drugiej nie. Niedawno kupowałam kosmetyki firmy Claudale i wyraznie oznaczono , ze przy zakupach powyzej okreslonej kwoty produkt gratis ,wiec kupilam trzy pianki do demkijażu skuszona I NIESTETY paczka goła . napisałam do firmy maila i odpowiedz : że jak maja to daja a jak im braknie to nie dają ! ale oferta promocji w momencie zakupu była . moge podac numer swojej karty a w firmie sie przedstawic , bo potraktowano mnie kiepsko chociaz wydalam w okresie pezed swietami sporo bo firma KILIAN chyba zasługuje na dobrego przedstawiciela

  19. Odradzam kupowanie perfum online że stron Douglas.. Dziś reklamowałam perfum z limitowanej edycji Jo malone osmantus i mam nadzieję że rekl będzie pozytywnie zaakceptowana. Cena za 100ml 455zl.. Trwałość 10min! Panie same przyznały w sklepie że online mają z różnym rozlewni i reklamację się posypały. Słabiutko zwłaszcza że mam sporo flakonikow z Jo malone i wszytskie bez zarzutu. Boję się zwyczajnie zakupów bo kwoty nie male

  20. Zakupiony kosmetyk firmy ST TROPEZ jest o 40 % droższy niż w NOTINO . Sprawdzałam na stronie sklepu. Czy są zwroty zakupu w sklepach stacjonarnych .Uważajcie Klienci
    na infolini na zapytania nie mają wiedzy albo nie wolno informować klienta, fatalne sklepy z bardzo drogimi kosmetykami
    Grazyna

  21. Półtora miesiąca temu kupiłam w sklepie stacjonarnym Douglas kalendarz adwentowy z kosmetykami różnych marek. Podeszła do mnie pani ekspedientka i zapytała, czy może w czymś pomóc. Powiedziałam, że chcę kupić kalendarz i zapytałam, czy to jest tegoroczny? Pani odpowiedziała że tak. Powiedziała także, że nie ma możliwości żeby to był kalendarz z zeszłego roku, ponieważ zawsze wszystkie zostają wyprzedane. No więc nie zwróciłam większej uwagi na szatę graficzną kalendarza i go kupiłam. W domu schowałam go do szafy, żeby poczekał na swoją kolej do 1 grudnia. Moje zaskoczenie było ogromne gdy okazało się, że jest to jednak kalendarz z 2022 roku. Paragonu nie zachowałam, gdyż nie spodziewałam się takich rzeczy. Może to też mój błąd, że nie zwróciłam uwagi na opakowanie, jednak zapytałam w sklepie, czy jest to kalendarz z tego roku, i zostałam wprowadzona w błąd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *