Lazienkaplus.pl – czy warto wyposażyć tutaj łazienkę?

Strona lazienkaplus.pl
Strona lazienkaplus.pl

Lazienkaplus.pl jest sklepem internetowym mającym w swojej ofercie urządzenia i produkty do łazienek. Właścicielem platformy jest przedsiębiorstwo Lazienkaplus SA, które swoją siedzibę ma w Poznaniu. Jest to spółka akcyjna.

Wcześniej właścicielem serwisu była firma AGMA Marek Przybył, a od 2011 roku właścicielem serwisu jest Lazienkaplus SA. Sklep zatrudnia ponad sześćdziesiąt osób. Firma sama zajmuje się dostarczaniem produktów bezpośrednio do klienta, ale można również wybrać przesyłkę kurierską.

W ofercie sklepu są produkty takich producentów jak: Ravak, Geberit, Deante, Alterna, Radaway, Ariston, Hansa, Tiger, Wiper i inne. Lazienkaplus ma w swoim asortymencie wyposażenie łazienki oraz urządzenia grzewcze.

Z wyposażenia łazienki w sklepie można kupić:

  • baterie (umywalkowe, prysznicowe, i wanno-prysznicowe),
  • toalety (zestawy, kompakty, deski sedesowe),
  • prysznice (kabiny prysznicowe, drzwi prysznicowe, zestawy, słuchawki, odpływy, węże),
  • bidety, pisuary (również syfony i elementy do montażu),
  • wanny ( o różnych kształtach min. okrągłe, prostokątne, narożnikowe, owalne, z hydromasażem, obudowy, parawany itd.),
  • brodziki (o różnych kształtach, można kupić w zestawie z kabiną lub oddzielnie),
  • meble do łazienki (lustra, toaletki, szafki pod umywalkę),
  • oświetlenie łazienkowe ( oświetlenie lustra, punktowe, centralne, kinkiety) oraz inne akcesoria łazienkowe.

W ofercie są również grzejniki zarówno łazienkowe, jak i podłogowe oraz kolektory słoneczne i kotły.

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 2.1]

Lazienkaplus.pl - opinie z forum:

    1. Zakupy w Łazienkaplus to koszmar. Miesiąc po zrobieniu przelewu wciąż nie dostarczono zamówienia. Dwukrotnie przesuwano termin realizacji. Na telefoniczne pytanie o termin dostawy pracownik odpowiedział, że nie jest jasnowidzem i nie ma trzeciego oka.
      Zamówienie było banalnie proste: zestaw Cersanitu.
      Bardzo odradzam. No chyba, że ktoś szuka inspiracji przy pisaniu listy dialogowej do czarnej komedii, wtedy rozmowy z obsługą telefoniczną będą bezcenne.

    2. Nie polecam tego sklepu.
      Dwa zakupione produkty i dwa uszkodzone.
      Bidet wysłany porysowany, ale że to wada mechaniczna to zrzucono ją na mnie.
      Muska WC nie powinna przejsc kontroli jakosci wiec przysłany serwisant uznał ze do wymiany. W odpowiedzi reklamacyjnej ŁAZIENKAPLUS napisała ze reklamacja ZAKOŃCZONA bo zrezygnowałem z reklamacji. NO PIEKNIE.
      Jestem tak zadowolony z wydania 1300zł u nich ze az z całego serca… NIE POLECAM WAM KUPNA W TYM SKLEPIE.

    3. Zdecydowanie odradzam. Przy zwrocie towaru można zostać nieźle zaskoczonym. Sklep jest w stanie uszkodzić przesłany przez Ciebie towary, po to by nie zwracać pieniędzy! Złaszcza jeśli zakupujesz towar o wartościach wizualnych (baterie,armatury itp) wystarczy jedna rysa i teraz spróbuj udowodnić, że to nie ty…. a sklepik już parę stówek do przodu. Po prostu porysują i prześlą Ci fotkę… A z tego co czytałem, to nie zdażyło się to tylko mnie.
      Jest więcej sklepów na rynku z bardzo dobra ofertą cenową i obszernym asortymentem. Tak więc lazienkaplus.pl omijaj z daleka.

  1. W firmie „łazienkaplus” zamówiona została bateria kuchenna. Paczka przyszła szybko, jednak okazało się, że jest to zupełnie inny produkt niż znajdujący się na zdjęciach (zdjęcia zmieniono tydzień później) Konsultowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Zdjęcie produktu kupowanego w sieci musi odzwierciedlać stan faktyczny. Według UOKiK, konsument – zawierając umowę na odległość za pomocą strony internetowej przedsiębiorcy – podejmuje decyzję dotyczącą zawarcia umowy w oparciu o zamieszczone na niej zdjęcia produktów, uwzględniając ich kolor, kształt czy też ogólny wygląd. Zgłosiłem reklamację. Za stratę czasu i pieniędzy zażądałem wymiany sprzętu na towar ze zdjęcia (różnica całych 40 zł). Po 4 dniach reklamacja została odrzucona. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za przysłany produkt (w świetle przepisów przy zaistniałej sytuacji jest to oczywiście obowiązek – w myśl art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia). Przy próbie kontaktu w celu ustalenia szczegółów zwrotu dział reklamacyjny był zajęty (strasznie dużo musi być tych reklamacji). Obiecano mi kontakt jeszcze w tym samym dniu. Po 3 dniach czekania postanowiłem znowu skontaktować się z działem reklamacyjnym. Niestety, lecz sytuacja się powtórzyła. Zobowiązano się do kontaktu, lecz telefon milczy. Wciąż mam baterię, której nie zamawiałem. Pieniędzy nie odzyskałem. Tracę przy tej sytuacji czas i nerwy. Firma stale udowadnia, że nie szanuje swoich klientów i nie potrafi załatwić problemów, które wynikają z ich winy. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

  2. Zamowilismy 2 miski sedesowe z 2 deskami wolnoopadajacymi, jedna deska doszczętnie pobita. Od miesiąca nie ma szans na reklamację, ciągle nowe wymogi. Wysłaliśmy zdjęcia uszkodzonego towaru i protokół szkody którego wypełnienie w formacie który wymaga firma graniczy z cudem. Celowo jest to robione żeby utrudnić klientowi domaganie się reklamacji. Bezczelność i chamstwo ze strony tej pseudo firmy jest porażające. Nigdy już nic nie kupimy i będziemy przestrzegać wszystkich przed takimi oszustami. Żenada, podejście do klienta tragiczne !!!!!

  3. To pomyłka czuje się jak w Matrixie zapłacone rzeczy wysłane nie dojechały a firma nabiera wody w usta ,firma przewozowa nie dostała całego zamówienia.Stracony czas i pieniądze Skandal na całej linii odradzam z korzystania

  4. Zakupiłam miskę sedesową Oltens Produkt posiadał zacieki. Złożyłam reklamację, sklep Łazienkaplus wysłał mi odpwiedź na zgłoszenie reklamacyjne „producent zaleca zakup pasty polerskiej i ściereczki w celu usunięcia wad”. I od tej chwili zaczęły sie problemy ze sklepem Lazienkaplus…obsługa działu reklamacji, opryskliwa, arogancka, drwi i kpi z Klienta….brak możliwości rozmowy z przełożonym…nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem Klienta!…Czekamy już miesiąc na dostarczenie produktu zgodnego z opisem na stronie Lazienkaplus…przestrzeganm wszystkich przed zakupem i obsługa w tym sklepie!!!!

  5. Nie polecam tego sklepu i usług transportowych, zapłaciłam 500 złotych za dowóz z wniesieniem na 4 piętro, po czym okazało się, że Panowie mogą wnieść jedynie na parter! A za sprawdzenie towaru przy odbiorze płaci się dodatkowo.
    Nie można ustalić terminu doręczenia, kurier przyjeżdża kiedy chcę!
    To jedna wielka pomyłka

  6. Nie polecam tego sklepu.
    Panel prysznicowy zepsuł się po trzech miesiącach no Lazienkaplus udowadnia że niedziałające oświetlenie LED i padnięty termostat to moja wina i nie podlega reklamacji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *