Westwing.pl – czy warto robić zakupy? Wasze opinie i doświadczenia

Westwing jest serwisem, który oferuje możliwość zakupienia produktów związanych z wyposażeniem wnętrz. Oferowane produkty wybierane są przez zespół projektantów wnętrz. Ponadto Westwing oferuje również magazyn w wersji online o urządzaniu pomieszczeń.

Właścicielem serwisu jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Westwing Home & Living Poland, która swoją siedzibę ma w Warszawie. Serwis prowadzi kampanie sprzedażowe. Codziennie oferta produktowa się zmienia.

W sumie w ciągu jednego dnia pojawiają są produkty pięciu marek, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Kampanie aktualizowane są o godzinie siódmej rano. Liczba produktów jest ograniczona, dlatego trzeba się śpieszyć z zakupem.

Kampania poszczególnych produktów trwa średnio trzy do czterech dni. Produkty są sprzedawane po niższych cenach, zdarzają się obniżki o nawet 70%. W ofercie serwisu można znaleźć meble, lampy, pościel, firany, zasłony, porcelanę, garnki, sztućce i inne akcesoria kuchenne.

Osoba, która chce kupić coś w Westwing musi najpierw założyć konto w serwisie. Trzeba to zrobić wypełniając formularz swoimi danymi takimi jak: imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Po założeniu konta można kupować produkty.

Wystarczy umieścić wybrany produkt w koszyku, podać swój adres oraz wybrać formę płatności. Można płacić za pomocą karty kredytowej lub przelewem online. Założenie konta jest bezpłatne. Realizacja zamówienia trwa około dwa tygodnie.

Firma w serwisie Opineo zdążyła zebrać blisko 14000 opinii

Click to rate this post!
[Total: 19 Average: 2.8]

Westwing.pl- opinie z forum:

  1. hmm no wydaje sie w porzadku. A jak jest?

    1. Nie ma szału. Większość cen jest sztucznie obniżona, można w podobnych cenach znaleźć na innych stronach. Problematyczny proces reklamacji, ciągną się w nieskończoność, zganiają na producentów…

    2. Kupiłam obraz jakieś 4 miesiące temu, okazał się brzydszy niż na zdjeciu w sklepie, więc go zwróciłam. Na zwrot pieniędzy czekam do dziś i nie wiem, czy się doczekam: odsyła mnie do PayPal, PayPal do mojego banku, mój bank do Westwing itd… 100zl poszło chyba na straty, nie mam pomysłu, co jeszcze mogę zrobić w tej sprawie. Nie polecam

  2. Westwing jest genialny. Zakupiłem tam już kilkadziesiąt rzeczy na ponad 12000pln, nie wyobrażam sobie szczerze dnia bez wejścia o 8 rano na stronę westwing. I wcale nie reklamuję tego sklepu. Mają po prostu unikatowe rzeczy których nie dostaniecie nigdzie indziej!!! A co tydzień jest strefa niskich cen gdzie można zakupić różne rzeczy do 90% taniej!!!

    1. Masz smutne życie, współczuję.

    2. Dostaniecie, dostaniecie…. Mają kilka swych produktów, a większość dostępna gdzie indziej i za dużo mniejsze pieniądze.

  3. Witam,

    W tym zachęcającym artykule zabrakło jednej ważnej informacji .Mianowicie, na kupiony produkt możesz czekać nawet ponad miesiąc a później otrzymać informację, że producent jednak nie wywiązał się i produktu nie dostaniesz… Za to możesz dostać kupon rabatowy o wartości 50zł ale wtedy kiedy zrobisz zakupy na minimum 200zł.
    Sami oceńcie

  4. No niestety, ale muszę ich obsmarować. Rzeczy może mają i ładne, też tam stale zaglądam, ale jak widzę ceny lamp to szlak mnie trafia. Parę razy przyłapałam ich że mają lampy droższe niż gdzie indziej (dużo … droższe) albo w takich samych cenach, (rzekomo już obniżone). Tak więc na pewno nie są to ceny outletowe tak jak się reklamują. To podważa zaufanie do ich sklepu w stosunku do innych produktów.

  5. Niestety pierwszy zakup w sklepie stacjonarnym pokazał jak działa westwing. Kupiłam pled w marokańską koniczynę za niecałe 150 zł. Po przyjściu do domu przepakowywałam na prezent i zobaczyłam skazę więc oczywiście oddałam i Pani przyjęła. Ze względu na to że miał być to prezent pojechałam do innych sklepów na poszukiwania. Jakie było moje zdziwienie, kiedy weszłam do Pepco po podkłady dla pieska a tam na pólce te same kocyki z westwing za 49 zł (100 zł mniej). Kupiłam i wróciłam do westwing do Arkadii aby porównać- bo może inny odcień itd. Taki sam ten sam numer kodu. Tylko w westwingu na kokardce doczepiona sznurkiem ich metka. Wiele produktów z westwing jak pojawiają się kampanie możecie znaleść w innych sklepach internetowych i to taniej. U nich po prostu mają inne nazwy. Więc może warto przed zakupem przejrzeć strony innych sklepów. Ponadto czas oczekiwania długi. Oni chyba kupuja w innych sklepah a potem przepakowuja i dopiero trafia towar do klienta.

  6. Nie warto. Na pościel czekałam dwa miesiące i pies z kulawą nogą nie raczył się do mnie odezwać. Po wielokrotnym zwracaniu uwagi doatałam maila, w którym napisano, że pościeli nie będzie. Często kupuję w interenecie i podobnie lekceważące podejście do klienta jest rzadkościa. Nie kupię tam nic więcej

  7. Jestem wieloletnią klientką Westwinga. Powiedziałabym , że jedną z pierwszych. Na początku firma działała sprawnie i bez zarzutu. Ceny faktycznie były atrakcyjne w stosunku do produktów oferowanych na powszechnym rynku. Niestety firma chyba zmieniła priorytety 🙂 zdecydowanie teraz idą na ilość a nie na jakoś. Właśnie mam z nimi problem a pro po uszkodzonych krzeseł 🙂 które otrzymałam. Jestem w trakcie wyjaśniania sprawy ale również przeszłam mi przez głowę myśl, zrezygnowania z konta na Westwingu, bo nie ujęli mnie swoją propozycją rozwiązania problemu. Szkoda..

  8. Witam
    Zgadzam ze zdziwioną klientką.
    Czesto znajduje rzeczy na innych stronach tansze niz u nich po niby duzej przecenie.
    Ceny niestety mocno czesto naciagane.
    Szybko mozna ich sprawdzic klikajac na zdjecie i potem wybierajac szukaj w googl obrazem.
    I czesto cena jest duuzzzzooo nizsza?
    Uwazna klienka Westwinga?

    1. Czekałam na produkt bardzo długo. Ostatecznie dostałam produkt identyczny jak na AliExpress. Zamawiałam również ręczniki, jeden doszedł popruty, dobrałam kolory do nowej łazienki, wszystko aranżując po te kolory.. a tu bęc 🙂 ostatecznie zaproponowali mi 10 zł rabatu 😀. Biurko – znalazłam na Westwing, ostatecznie kupiłam to samo, na innej stronie 300zł taniej. Kupiłam równez obraz – drukowany. Od ramki odpada farba.

      Ogólnie sklep i jakość oceniam bardzo, bardzo nisko.

  9. Zdecydowanie nie polecam,bardzo dobre zdjecia a jakość przedmiotów w wiekszości marna. Nigdy nie wiadomo czy produkty zostaną faktycznie dostarczone lub czy przyjdą w całości. Podobno maja wszystko na magazynie po czym czlowiek dostaje wiadomość ze nie dostali zamawianego przedmiotu. Z reszta komenarzy odnosnie cen rowniez sie zgadzam.

  10. Zakupiłam na Westwing krzesło (w cenie 699 zł) – jakość niezwykle tandetna, rama niedomalowana, siedzisko krzesła po jednym dniu normalnego użytkowania się zapadło, widać niedospawane rurki. Krzesło oczywiście będę reklamować. Zamówiłam również puf i na szczęście jeszcze go nie odpakowałam, więc go odeśle. Nie polecam tego sklepu. Lepszej jakości rzeczy można zamówić na aliexpress.

  11. Witam serdecznie;) jakiś czas temu zakupiłam na westwingu dywan … cena nie adekwatna do produktu…ja jestem zażenowana :/ wręcz tragedia:/ dywanu nie można uprać … wydałam 1500 zł za dywan który nigdy nie dopiore …. to jest moja pierwsza w życiu negatywna opinia …. ale nigdy z takim czymś się nie spotkałam

  12. Zakupiłam w tym sklepie sofę Amaryllis Beige ; sklep sugeruje ze to włoskie produkty – Mazzini sofas , w rzeczywistości to firma polska , produkująca meble bardzo słabej jakości . Przysyłają meble do złożenia , bez instrukcji , śruby nie pasują do wkrętów , nikt nie sprawdza , czy da się złożyć. Proponują duże przeceny , w rzeczywistości sofa nie jest nawet w połowie warta ceny . Produkt zrobiony przez kiepskich rzemieślników , chyba garażowa produkcja . Nigdy więcej mebli !!

  13. Jestem klientką od bardzo dawna. Jakość produktów oględnie mówiąc tandetna. Znaczne pogorszenie w stosunku do tego co było na początku. Ostatnie przesyłki zawilgocone??? Okropny zapach stęchlizny. A ceny nieadekwatne do jakości. Jestem bliska rezygnacji z konta.

  14. Kupiłam łóżka z kolekcji podobno hotelowej, francuskiej firmy, marketingowo promowane jako bardzo wysokiej jakości. Nic bardziej mylnego. Jakość materaca jest fatalna, twardy, ze nie da się spać. Źle uszyty, nie trzyma formy na bokach.
    Natomiast na zdjęciach wyglądał idealnie. Proporcje wezgłowia do materaca są w rzeczywistości inne. Zdjęcia musza być wiec sparowane komputerowo. Żałuje, że je zamówiłam. W Sklepach stacjonarnych można kupić zdecydowanie lepszy produkt w tej cenie. Jedyny plus, że można wszystko zwrócić, ale jak czka się kilka tygodni i dołączę do tego czas i wysiłek jaki poświęciłam na przyjęcie towaru i jego odesłanie. Nie polecam. Ja już tu nic nie kupię.

  15. a ja jestem zadowolony bo upolowałem rzecz, którą nigdzie nie mogłem znaleźć

  16. Mam konto od kilku lat i muszę przyznać że jestem zadowolona z większości zakupów. Choć nie ukrywam że przed zakupem sprawdzam czy nie mogę dostać produktu taniej w innym sklepie, bo faktycznie czasem się tak zdarza. Ogólnie bardzo lubię Westwinga, bo mają też produkty niepowtarzalne, lub w atrakcyjnych cenach i jak się dobrze człowiek przyjrzy to jest w stanie znaleźć perełki warte zakupu.

  17. Niepoważna firma, zdecydowanie odradzam jakiegokolwiek rodzaju zakupy. Zamówiona kanapa za prawie 6 tysięcy złotych. Termin dostawy ustalony na 14-21 marca. Wykonałem telefon 11 marca by upewnić się, że zamówienie jest realizowane. Dostałem informację, że wszystko jest w porządku i proces przebiega zgodnie z planem. Kolejny telefon wykonałem 18 marca (przedostatni dzień terminu planowanej dostawy). Pani odpowiedziała, że nie wie co się dzieje, musi rozmawiać z koordynatorem ale na pewno nie zrealizują zamówienia w terminie. 21 marca informacja wysłana mailowo, że bardzo im przykro, towar nie dojechał ale SPRÓBUJĄ dostarczyć do 17 kwietnia czyli trzykrotnie dłuższy od zadeklarowanego czas dostawy. Cóż, może tym razem im się uda…

  18. Nie podoba mi się system, że można trzymać produkt w koszyku w nieskończoność. Powinno to być w jakiś sposób limitowane np. 3 czy 4 razy po 20 minut. Czatowanie przy koszyku, w którym ktoś przetrzymuje przedmiot przez kilka godzin może zniechęcić do zakupów.

  19. Rzeczy ładne niektóre nawet bardzo. Są rzeczy na które można zwrócić uwagę i warto je u nich kupić ale niestety większość ma wyzsze ceny niż gdzie indziej wiec warto sprawdzić i zakupić dana rzecz w innym sklepie internetowym. Jeśli ktoś ma mnóstwo kasy i nie przejmuje sie tym ze przepłaca to czemu nie. Najbardziej śmieszą mnie rzeczy kiedy widzę obniżona cenę np.kremu do twarzy z 270 zł na 73 zł gdzie w innych sklepach internetowych on kosztuje 73 zł

  20. Jeśli coś jest niedostępne w Polsce, lub ciężko znaleźć to warto rozważyć zakup. A reszta obniżki często z ceny wymyślonej do ceny, która jest w innym sklepie.
    Ale co bardzo mnie razi to to, że pracują tam analfabetki opisujące kampanie. Bo przykładowo np. pisanie, że odwiedziły ich „gościnie” jest jakaś chorą, głupia, nowomowa, która jak dla mnie obraża. Osobiście nie chciała bym być określana czymś co kala mój piękny język polski. Inny przykład Jak pięknie brzmi i z szacunkiem: Pani psycholog versus Psycholożka- chyba jakaś loszka, ale z lasu. Panie chcąc być takie postępowe nie rozumieją chyba, że w języku polskim formy brzmiące męsko, a odnoszące się do kobiet bądź z przedrostkiem Pani nie uwłaczają i mogą być określeniem zarówno zjawisk, zawodow kobiecych jak i męskich. A te wymyślone po prostu brzmią żałośnie i żałosne jest niszczenie mowy polskiej w imię „współczesnej głupoty”

  21. Nie polecam.
    Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem – średnica lampy o 8 cm większa niż w opisie przedmiotu. Zero odpowiedzi i kontaktu ze strony sprzedającego.
    Jak najdalej od takich pseudoprofesjonalnych sklepów.

  22. W sumie nie polecam. Złożyłam w Westwing kilka zamówień, zachęcona nietuzinkowoscia i fajna cena. Niestety za każdym razem coś przychodziło uszkodzonego, na zdjęciach produkty wyglądają na luksusowe a w rzeczywistości są niskiej jakości. Jak wyjęłam obraz z kartonu to w rękach mi się ramą rozpadła. Mimo fajnych rzeczy, kłopotliwe są reklamacje (opis, zdjęcia, odsyłają). Wymiana towaru prawie nie możliwa bo piszą ze już nie maja. Dziwne

  23. Od początku jestem klientką Westwing… niestety kupuję coraz mniej i coraz mniej przyjemności sprawia mi polowanie na perełki do wnętrza. Sklep przez ostatnie 10 lat przeszedł przemianę od wyjątkowego butiku z wybranymi produktami home style w atrakcyjnych cenach do targowiska różności ze straganami uginającymi się od wszystkiego co na rynku można „opchnąć”… począwszy od kosmetyków i ciuchów do gadżetów wszelkiej maści, były nawet żywe rośliny i sadzonki. Zdarzają się nadal ciekawe pozycje, ale ich szukanie pochłania za dużo czasu. No cóż, giełda wymaga bardziej wyników finansowych niż satysfakcji klientów. Ciekawe jak będzie dalej?

  24. Pierwszy mój zakup: w 2013 skórzana torebka, z przerwami noszę do dziś, czyli do 2024. Kupiłam tam wieeeele rzeczy, kilka zwróciłam, bo np. brzydsze niż na zdjęciu: zwrot za darmo, z domu, pieniądze zawsze wpływały na konto. Dwa razy anulowano zakup, a produktów nie ma już w innych sklepach 🙁 Jakość różna, ale aż tak źle nie jest, zawsze można odesłać. Mam od nich piękny dębowy stół i wiele uroczych drobiazgów. Ceny może nie powalają, choć czasami naprawdę jest taniej. Przy jednej dostawie (9,9 zł jeśli to nic wielogabarytowego) można zamówić rózne rzeczy, bez zamawiania ich pojedynczo w kilku oddzielnych sklepach, plus każdorazowo koszty przesyłki. Termin dostawy: średnio miesiąc, status dostawy na bieżąco aktualizowany na koncie klienta. Przesyłki dobrze zapakowane, nic się nie zniszczyło w trakcie dostawy. Co np. dla sklepu Duka było nie lada wyzwaniem – dwa zamówienia i zawsze coś potłuczone lub pęknięte…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *