Answear.com – sklep godny zaufania? Wasze opinie

Strona answear.com
Strona answear.com

Answear.com jest sklepem internetowym, który w swojej ofercie ma głównie odzież oraz obuwie, ale nie tylko. Serwis należy do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością WearCo, która swoją siedzibę ma w Krakowie.

Serwis prowadzi działalność od ponad dwóch lat. Oprócz sklepu internetowego działają również dwa sklepy stacjonarne. Jeden znajduje się w Poznaniu, a drugi w Kielcach w Galerii Echo. Answear.com w swoim asortymencie ma produkty różnych marek min. Mango, Calvin Klein, Converse, Adidas, Mexx, Melissa, Hunter, Bronx, Killah, Puma i inne.

Sklep ma w swojej ofercie zarówno produkty dla kobiet, jak i mężczyzn. Kobiety mogą wybierać spośród odzieży takiej jak: sukienki, spodnie, szorty, swetry, bluzki, tuniki, spódnice, swetry, T-shirty, żakiety i odzieży wierzchniej. W przypadku odzieży dla mężczyzn do wyboru są; marynarki, spodnie, swetry, koszule, polo, płaszcze, kurtki i inne.

Oprócz odzieży w sklepie można kupić również obuwie. W przypadku kobiet w ofercie sklepu są min. szpilki, obuwie sportowe, baleriny, klapki, sandały, botki, kozaki. Dla mężczyzn zaś Answear.com ma trampki, obuwie sportowe, tenisówki, półbuty, klapki, sandały i inne.

Sklep ma w sprzedaży również akcesoria takie jak: biżuteria, torebki, portfele, teczki, apaszki, paski, zegarki, okulary, rękawiczki, szaliki, kapelusze i inne. Answear.com organizuje również wyprzedaże, gdzie można kupić produkty po promocyjnych cenach.

Answear.com - opinie z forum:

  1. jakieś ciuszki dla kobietki to ja tu znajde?;D Fajne są rzeczy tylko ceny jak dla mnie odrobine za wysokie

    Odpowiedz
    • A patrzyłaś na Mango? Tania i fajna marka 😉

      Odpowiedz
  2. a jak z nimi teraz tzn w 2014?? nie oszukuja??

    Odpowiedz
  3. sklep jak sklep, ale mnie się najbardziej podoba tutaj to, ze jest az 30 dni na zwrot bez podania przyczyny a do tego z adarmo, oby więcej sklepow tak dbalo o klienta.

    Odpowiedz
  4. przyzwoite miejsce na zakupy, spory asortyment i wlasciwie ceny na niezły poziomie, ja polecam innym.

    Odpowiedz
  5. tak trochę się zawiodłam na obsłudze klienta, która strasznie długo odpowiada na maile, ale co do asortymentu i cen nie mam zastrzezeń.

    Odpowiedz
  6. Spoko miejsce, można coś kupić w rozsądnej cenie.

    Odpowiedz
  7. az mnie zaskoczylo ze po 22h paczka była już w paczkomacie, trochę z tymi cenami tylko nie zawsze jest tak tanio. w sumie jednak warto, na pewno profesjonalnie.

    Odpowiedz
  8. naprawdę jest 30 dni na zwrot za darmo, sklep jest niezły, z cenami nie ma co dyskutować, nie zawsze najniższe, ale chyba nie ma idealnego sklepu. Ogólnie polecam.

    Odpowiedz
  9. Kiedyś to nawet jakoś działało, ale teraz to wystarczy jakaś promocja i dostawa od razu się opóźnia. Piszą że towar jest wysłany, a potem się okazuje że wysyłka jest parę dni później. Ceny też jakieś świetne nie są, ale przynajmniej wybór jest duży.

    Odpowiedz
  10. Witam nie polecam Po kilku razach zakupione buty Melissa za ok 300 zł pękły Niestety reklamacji nie uznali W skrócie informacje żeby nie odpowiednio w nich chodziłam

    Odpowiedz
  11. Nie istnieje u nich nic takiego jak gwarancja. Buty pseudo firmowe rozleciały się całkowicie po 2 miesiącach użytkowania. Reklamacji nie uznano ponieważ „nie możliwe aby buty tak szybko się rozleciały” Jest paragon z datą ale i tak nie. Prawdopodobnie były to jakieś podróby które wciskano jako oryginalne. Drugą parę spotkał dokładnie ten sam los. Więcej tam nie kupię i nie polecam.

    Odpowiedz
  12. „tak trochę się zawiodłam na obsłudze klienta, która strasznie długo odpowiada na maile, ale co do asortymentu i cen nie mam zastrzezeń.” – a pomyślałaś/pomyślałeś, że codziennie wpada 200/300 maili, osoby zajmujące się odpisywaniem na maile takich osób jak Wy mają oprócz tego jeszcze inne obowiązki, jak odbieranie telefonów, gdzie co drugi gość drze się i wyzywa personalnie, do obowiązków należą również inne kwestie biurowe, ale jasne, można sobie gadać i psioczyć na ludzi w obsłudze klienta, a samemu nie mieć zielonego pojęcia na czym praca w ogóle polega, tacy jak Wy uważacie tych ludzi za śmieci, na których wolno nawrzeszczeć, skurw…, zmieszać z błotem, myślicie że jak zapłacie za coś to Wam wszystko wolno i wszystko się Wam należy, po drugiej stronie ekranu i telefonu siedzą normalni ludzie, którzy czują, którzy niejednookrotnie po Waszych niesprawiedliwych opiniach i chamskich odzywkach przechodzą załamania nerwowe. Wiem, zaraz rzucicie – trzeba się było uczyć, po pierwsze tam pracują ludzie z wyższym wykształceniem, po różnych kierunkach, z różnymi zdolnościami, a po drugie, nawet jeżeli pracują tam ludzie po podstawówce czy zawodówce to co? To niby daje Wam prawo traktować ich jak śmieci??? Są to zwykli, fajni ludzie, z pasjami, z uczuciami, ludzie którzy chcą pomóc, ale niestety są na samym końcu tego całego łańcucha i często „góra” nie daje im żadnych potrzebnych informacji by pomóc klientowi, ale oczywiście, wiekszość z Was powie, że Was to guzik obchodzi, siedzi na telefonie i na skrzynce, to ma stanąć na rzesach i calowac Wa po stopach, takie jest podejscie sporej liczby klientów, a wystarczyloby wykazac sie empatia i zrozumieniem, bo osoby z BOKu w przewazajacej czesci zgadzaj sie z klientem, rozumieja doskonale, ale jak jeden z drugim klientem zaczyna kur…ć, drzeć się, wyzywać, to sorry, ale zapomnijcie że Wam pomogą, niczego chamstwem nie ugracie, tylko życzliwością i potraktowaniem osoby z infolinii w sposób ludzki i serdeczny. Ktoś

    Odpowiedz

Dodaj komentarz